• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Vetare
    Mamma91a skrev 2016-12-29 13:46:58 följande:

Men va kul att vi har samma. Nu när du säger det så har jag haft så dom senaste dagarna. Mollvärk men bara när jag ska sova. Jag håller dig uppdaterad. Du får hålla mig uppdaterad. Jag har inte tagit test än. Är rädd att det blir negativt

Jo men ta ett test! :)) spännande :D
  • Mamma91a
    Vetare skrev 2016-12-29 14:27:32 följande:
    Bara för det va det rosa på pappret nu när jag gick på toa. Återkommer hur det ser ut ikväll/imorgon.
  • kvinna29årskåne

Jaha. Så var jag där igen. Positivt test för två dagar sedan. Igår kom ju mensen så ännu ett missvisande test. Blir så trött på detta. Varför ska det vara så svårt?nu skiter jag snart i att försöka. Blir ju bara besviken varje gång. Grrrrr

• Fillifjonkan05

Hej, någon som ser något så snälla svara ??

Man blir ju knäpp på dessa tester..

Är på bim+10 och ännu ingen pms.

Hade rosa flytningar en v. Efter äl, sen ingen pms? Annars har jag alltid pms, så som ömma bröst svullen mage osv.

Nu har jag bara illa mående, stickningar kliande bröst, mol värk i tjejligan som kommer och går.

Och jättekänslig mot lukt.. Hjälp ????
  • Mamma91a
    Fillifjonkan05 skrev 2016-12-29 15:25:14 följande:

Hej, någon som ser något så snälla svara ??

Man blir ju knäpp på dessa tester..

Är på bim+10 och ännu ingen pms.

Hade rosa flytningar en v. Efter äl, sen ingen pms? Annars har jag alltid pms, så som ömma bröst svullen mage osv.

Nu har jag bara illa mående, stickningar kliande bröst, mol värk i tjejligan som kommer och går.

Och jättekänslig mot lukt.. Hjälp ????

Tyvärr så kan jag inte se ett sträck om det ska vara ett pluss
  • Mamma91a
    Vetare skrev 2016-12-29 14:27:32 följande:
    Rosa på pappret på
    BIM. Fortfarande ingen mens, 1 dag över BIM
  • Mamma91a

Testade mig precis. Visade gravid. Ska testa ett digitalt och se,
    Detta test visade ett sträck stan direkt.
    Se Bild sträcket går inte att missa

• anli00

BIM idag, men ingen ns i sikte o inget positivt test (testade för 2 dgr sen) men siktar in mig på mensen nu istället så lägger vi krutet på nästa månad

Svar på tråden BIM December 2016