• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Längtar efter Dig

Jag har BIM den 30/12, alltså BIM-8. Jag har läst att en del har vita flytningar efter ÄL, men det har inte jag haft, betyder det att det inte togs sig kanske?! Fast då hade alla vetat när de var gravida direkt.. Jag har även haft molande värk i livmoder och hö äggstock sedan ÄL, någon mer som haft det?
    Åh, letar symtom som en tok.. frustrerande väntan...

★ William -12 ★
  • justsweet

BIM-2, tog ett gravtest igår, negativt. Håller tummarna än på ett plus imorn eller på julafton, vore ju en dröm.

Hade i helgen molvärk i magen å som ett hugg i ena äggstocken, hoppas det var ett tecken. Annars inga symtom, förutom ömma bröstvårtor som jag tyvärr alltid har innan mens.

Håll tummarna för mig, vi har försökt nu i 1,5 år.

• bluebird6

Bim typ nu (onsdag-fredag) 
    Men antar att det är kört då jag har haft typ liggadubbelviktpåmarken smärta i magen sedan igår.. Så bara att vänta på att mensen drar igång och hoppa över till en jantråd.. 

Försök femtielva.... 

• polly82
    Längtar efter Dig skrev 2016-12-22 16:50:02 följande:

Jag har BIM den 30/12, alltså BIM-8. Jag har läst att en del har vita flytningar efter ÄL, men det har inte jag haft, betyder det att det inte togs sig kanske?! Fast då hade alla vetat när de var gravida direkt.. Jag har även haft molande värk i livmoder och hö äggstock sedan ÄL, någon mer som haft det?

? William -12 ?
    Är också på BIM-8 och har haft molvärk ända sen ÄL denna månaden, det gör ganska ont faktiskt och liksom "drar" eller "sticker" i tjejmagen, nedåt fiffi och bak i ryggen. Har inte känt såhär mellan ÄL och mens förut. Nån annan som känner igen? Kan det va nåt? Man blir ju galen av denna långa väntan!!! :)
  • fruthomsen
    polly82 skrev 2016-12-22 21:31:56 följande:

Är också på BIM-8 och har haft molvärk ända sen ÄL denna månaden, det gör ganska ont faktiskt och liksom "drar" eller "sticker" i tjejmagen, nedåt fiffi och bak i ryggen. Har inte känt såhär mellan ÄL och mens förut. Nån annan som känner igen? Kan det va nåt? Man blir ju galen av denna långa väntan!!! :)

Har precis likadant. Började ett par dagar efter äl och har det ännu...äl+12 idag.

Idag när jag var ute och gick, så stack det till en del på ena sidan och det ila ner mot låret.
  • Shobror
    Längtar efter Dig skrev 2016-12-22 16:50:02 följande:

Jag har också galen molvärk i livmoder och höger äggstock precis som du!

Spännande att vi är ett gäng med nästan samma BIM och även liknande symtom, alla måste lova att uppdatera här i tråden!
  • Emmeliina
    Hallonfrossa skrev 2016-12-21 18:17:12 följande:

Tycker jag kan ana något! Ser lovande ut än så länge :)

Tycker du?! Jag kunde inte se ett dyft haha. Väntar nog med nästa test till bim iaf, borde vara på måndag. Första riktiga cykeln efter spiraluttag så har inte riktigt koll på cykeln än.

Imorse hade jag en liten blodblandad flytning. Syntes bara när jag torkade mig, inget på trosskyddet. Också märkligt...
    Nicole 110322
  • Sally8585

Jag har BIM om 6 dagar. Känner verkligen ingenting :( Med sonen hade jag ömma bröst och molvärk en vecka innan. Stön! Men tar det sig inte nu så ska jag satsa på att gå ned mina 20+ kg innan vi försöker igen :)

• Karin8206

Blir tokig på min kropp snart...trodde att min mens var slut i förrgår men nu kom det lite blod igen, och det är så ljusrött och det har det varit hela veckan...?? Vad är det för fel? 

Kunde inte ligga på magen i natt heller för då gjorde det ont..

Vill bara att mensen kan vara över så man kan fokusera på nästa ÄL..tänk om man kunde titta in i sin kropp ibland och se vad som händer..

Svar på tråden BIM December 2016