Inlägg från: Längtar efter Dig |Visa alla inlägg
  • Längtar efter Dig

BIM December 2016

Jag har BIM den 30/12, alltså BIM-8. Jag har läst att en del har vita flytningar efter ÄL, men det har inte jag haft, betyder det att det inte togs sig kanske?! Fast då hade alla vetat när de var gravida direkt.. Jag har även haft molande värk i livmoder och hö äggstock sedan ÄL, någon mer som haft det?
    Åh, letar symtom som en tok.. frustrerande väntan...

★ William -12 ★
  • Längtar efter Dig
    polly82 skrev 2016-12-22 21:31:56 följande:

Är också på BIM-8 och har haft molvärk ända sen ÄL denna månaden, det gör ganska ont faktiskt och liksom "drar" eller "sticker" i tjejmagen, nedåt fiffi och bak i ryggen. Har inte känt såhär mellan ÄL och mens förut. Nån annan som känner igen? Kan det va nåt? Man blir ju galen av denna långa väntan!!! :)

Vad kul! Då kan vi verkligen följas åt med BIM på samma dag :) jag har också haft lite ont bak mot ryggen.. men det brukar jag iofs ha vid mens också.. men inte såhär ont i hö äggstock, om det inte visar positivt om en vecka så får jag tog på till gyn, kanske är en cysta som gör ont i så fall :(
    ★ William -12 ★
  • Längtar efter Dig
    Shobror skrev 2016-12-22 22:04:24 följande:

Jag har också galen molvärk i livmoder och höger äggstock precis som du!

Spännande att vi är ett gäng med nästan samma BIM och även liknande symtom, alla måste lova att uppdatera här i tråden!

Ja det får vi göra! Jag tog ett sådant billigt test idag, som givetvis var negativt.. kommer inte kunna hålla mig.. kommer testa varje dag till den 30/12 hehe
    ★ William -12 ★
  • Längtar efter Dig
    Shobror skrev 2016-12-23 19:16:07 följande:

Jag har köpt stickor från testlagret, testar ett om dagen som en stolle trots att det visar verkligen verkligen ingenting, det är som att teststrecket hånar en i all sin klarröda prakt, haha.

Jaja, molvärken fortsätter precis liks starkt som tidigare men börjar påminna mer om mensvärk, har dock aldrig varit gravid förut så har inga andra referenser.

Samma här, inte nått syns men det är ju på tok för tidigt att testa egentligen... måndag tisdag kanske kanske :)

Jag har ju varit gravid förr men kommer inte alls ihåg hur jag kände.. snarr 5 år sedan, så kommer inte ihåg hur det kändes ens :( Man glömmer fort.. och jag visste inte att jag var gravid förens på BIM dagen då det högg som en kniv i magen. Sen tror jag det dröjde innan jag kände att något fanns där.. blev otroligt illamående med kräkningar några dagar efter BIM dagen iaf
    ★ William -12 ★
Svar på tråden BIM December 2016