• zwp

BIM December 2016

Hej jag vill också hoppa in här :D Om jag räknar bort missfallet i februari (MA v12) och de 3 månader efter med skrapningar och omgångar med piller för att få ut det så är detta vårt 12e försök med första barnet. Har nu påbörjat en fertilitets utredning men jag är fast besluten om att vi är hur friska som helst och kan klara det själva! ???? Mer mannen som är lite rädd.

De föregående månaderna har vi försökt ha sex åtminstone varannan-var tredje dag. Denna månaden har jag tänkt att fan vi kör på varje dag nu och ser om det går. De första dagarna var det mysigt nu är det bara komiskt för vi ligger och skrattar ihjäl och ojjar oss för att vi inte egentligen är kåta och villiga. Dock blir det bra när man väll tagit sig i kragen liksom hahaha ????

Men nu hoppas jag på BIM 7/12 och världens bästa julklapp????

• zwp
    zwp skrev 2016-11-25 14:00:59 följande:

Hej jag vill också hoppa in här :D Om jag räknar bort missfallet i februari (MA v12) och de 3 månader efter med skrapningar och omgångar med piller för att få ut det så är detta vårt 12e försök med första barnet. Har nu påbörjat en fertilitets utredning men jag är fast besluten om att vi är hur friska som helst och kan klara det själva! ???? Mer mannen som är lite rädd.

De föregående månaderna har vi försökt ha sex åtminstone varannan-var tredje dag. Denna månaden har jag tänkt att fan vi kör på varje dag nu och ser om det går. De första dagarna var det mysigt nu är det bara komiskt för vi ligger och skrattar ihjäl och ojjar oss för att vi inte egentligen är kåta och villiga. Dock blir det bra när man väll tagit sig i kragen liksom hahaha ????

Men nu hoppas jag på BIM 7/12 och världens bästa julklapp????

Alla mina gubbar blev frågetecken! Inte som jag ställer sjukt konstiga frågor alltså! Hahaha :-P
  • zwp

Ja nu jävlar ska det bli bebis för oss allihopa till jul hahaha :D Men har ni andra också så sjukt jävla ont i bröstvårtorna vid ägglossning? Har slutat med ägglossningstest då gynekologen sa att har man provat det mer än 2 månader utan att bli gravid var det inte lönt att fortsätta då det kan mer bli en stressfaktor. Men ni som har ont i bröstvårtorna och tar äl-test, är det före, under eller efter äl för er det kommer?

• zwp
    Livetsgång skrev 2016-11-25 18:57:29 följande:

Mina bröstvårtor typ isar idag speciellt och ikväll hade jag mer kännbara stick vid äggstockarna.. Har dock inga fler ÄL test kvar så jag får helt enkelt lita på den stegring som visades igår och gå efter de konstaterade ÄL flytningar jag har och undersökt haha :)

Enligt kalendern ska jag har ÄL imorgon eller Söndag men idag är bröstvårtorna isiga i känslan.

Okej då har du alltså det före äl? För om jag kollar mina föregående månader så har jag haft det så precis efter ägglossningen men jag tycker det verkar sjukt konstigt. Varför skulle man få så efteråt liksom och inte före eller under som verkar mer troligt. Kroppen släpper ju ifrån sig ägget och då borde hormoner och sådant sjunka?
Svar på tråden BIM December 2016