• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Luttanlej
    CarolineHF skrev 2016-11-21 17:24:58 följande:
    Jag har BIM den 8/12, men måste bara kommentera för jag har alltid blivit kallad Luttanlej! :D Soulmate! ;)
    Men vad kul! Jag heter också caroline ????
  • Luttanlej
    Mamma91a skrev 2016-11-21 17:00:11 följande:
    Jag har inte heller provat det riktigt och vet verkligen inte hur dom funkar riktigt. Igår va sträcker starkare som tyder på äl. Idag va det svagare och inte äl. Har min äl då varit ?
    Oj jag vet inte, kolla upp det så du inte ger upp! Kan ju va så att du ffa är fertil?
  • Mamma91a
    Luttanlej skrev 2016-11-21 18:12:30 följande:
    Oj jag vet inte, kolla upp det så du inte ger upp! Kan ju va så att du ffa är fertil?
    Ja jag får göra det :) btw jag heter oxå caroline ????är vi 3 stycken i denna tråd med samma namn ????
  • Luttanlej
    Mamma91a skrev 2016-11-21 18:41:33 följande:
    Ja jag får göra det :) btw jag heter oxå caroline ????är vi 3 stycken i denna tråd med samma namn ????
    Vad roligt i så fall! Alla smileys jag gör blir ??
  • becca90

Hade nog ÄL i fredags eller liknande och nu har jag haft molvärk sedan dess.. undra vad detta är?? BIM runt 9/12

• MammaTillTre96
    KCEG skrev 2016-11-21 13:36:30 följande:

Hoppar in här... den vidriga och elaka tant röd kom här idag =( 

BIM den 21/12 

Det var längesen jag åt bidrottning gelé, men är det ngn här som kan svar på om jag ska börja nu och sluta vid ÄL eller hur skulle man göra nu igen? 

Då har vi bim samtidigt :)
  • Hallonfrossa
    Mamma91a skrev 2016-11-21 17:00:11 följande:

Jag har inte heller provat det riktigt och vet verkligen inte hur dom funkar riktigt. Igår va sträcker starkare som tyder på äl. Idag va det svagare och inte äl. Har min äl då varit ?

Om jag förstår det rätt så är det när LH hormonet nått din peak Äl inom 24-36 timmar så hade du starkast streck 20 nov borde äl inträffa mellan 21:a och 22:e nov.

Men är även jag ny inom detta så kan ha fel, men det är väll bara att köra på antar jag! :)
  • Mamma91a
    Hallonfrossa skrev 2016-11-22 02:52:00 följande:
    Om jag förstår det rätt så är det när LH hormonet nått din peak Äl inom 24-36 timmar så hade du starkast streck 20 nov borde äl inträffa mellan 21:a och 22:e nov.

Men är även jag ny inom detta så kan ha fel, men det är väll bara att köra på antar jag! :)
    Ja kanske :) vi får hålla tummarna. Jag hade känningar i söndags så jG hoppas på ett + mini december :)
  • Aspargus

Mensen kom inatt så det är ju bara att hoppa över till denna tråden!

Andra försöket, första barnet för oss båda. Han är 33 och jag är 26. BIM 18/12 så man kan ju hoppas på en tidig julklapp kanske :)

Svar på tråden BIM December 2016