• Luttanlej

BIM December 2016

Hej hej, hoppar in här! Vi ska börja försöka ikväll med barn nr 2. Har ägglossning typ på måndag så vi kör all in nu!

• Luttanlej
    Mamma91a skrev 2016-11-21 12:54:06 följande:
    Jag har någon gång mellan 4-5 december :) jag hade positivt på äl-test igår men inte idag så jag vet inte när min mens borde komma ??
    Spännande! Jag har aldrig provat äl tester utan kör på ändå. Så får se om det tar sig!
  • Luttanlej
    CarolineHF skrev 2016-11-21 17:24:58 följande:
    Jag har BIM den 8/12, men måste bara kommentera för jag har alltid blivit kallad Luttanlej! :D Soulmate! ;)
    Men vad kul! Jag heter också caroline ????
  • Luttanlej
    Mamma91a skrev 2016-11-21 17:00:11 följande:
    Jag har inte heller provat det riktigt och vet verkligen inte hur dom funkar riktigt. Igår va sträcker starkare som tyder på äl. Idag va det svagare och inte äl. Har min äl då varit ?
    Oj jag vet inte, kolla upp det så du inte ger upp! Kan ju va så att du ffa är fertil?
  • Luttanlej
    Mamma91a skrev 2016-11-21 18:41:33 följande:
    Ja jag får göra det :) btw jag heter oxå caroline ????är vi 3 stycken i denna tråd med samma namn ????
    Vad roligt i så fall! Alla smileys jag gör blir ??
  • Luttanlej
    CarolineHF skrev 2016-11-22 10:08:14 följande:
    Haha va roligt! Hur kommer det sig att du kallar dig så? :D Mitt smeknamn är från början ifrån Madickens Piluttan-sång :P
    Min sambo kallar mig luttan efter caroluttan efter caroline haha. Sen blev det luttanlej av någon anledning
  • Luttanlej

I förrgår hade jag vattniga flytningar och hade sex. Igår hade jag trådiga flytningar och hade sex. I dag har jag haft sån hemsk molvärk men tjocka vita flytningar. Är äl slut då? Brukar va mest torr när äl är slut annars. Enligt app så är äl i morgon men inte enligt flytningar. Kan molvärken va äl eller tror ni att ägget kan ha befruktats? Åh förvirrad... och så e mannen förkyld så han e inte super pepp på att sexa.. vad hade ni gjort?

• Luttanlej
    Mamma91a skrev 2016-11-22 16:33:06 följande:
    Jag är tyvärr inte superbra på det där med flytningar.
    Jag är lika frågande som dig.
    Men jag hade försökt se om han orkade sexa. Jag tänker att det är lika bra att försöka köra när man tror att man har det men samtidigt ska han inte känna sig tvingad :)
    Ja vi får se om jag lyckas övertala honom haha..
  • Luttanlej

Jag hade så ont igår. Säkert äl och vi fick inte till det för mannen är sjuk.. idag har smärtan avtagit. Bara lite känningar på ena sidan. Ska jag försöka övertyga mannen om att sexa ikväll? Eller e det försent tro?
    Första sexet hal flytning
    Andra sexet trådig geleaktig
    Igår vit tjock flytning och så ont, inge sex..
    Hopps vi prickade in det..

Svar på tråden BIM December 2016