BIM December 2016
Hoppar in här då jag precis plockat ut spiralen och fått vad jag tror är min första blödning :)
Ska se när bim borde vara i mitten på dec ")
Hoppar in här då jag precis plockat ut spiralen och fått vad jag tror är min första blödning :)
Ska se när bim borde vara i mitten på dec ")
Jag har inte heller provat det riktigt och vet verkligen inte hur dom funkar riktigt. Igår va sträcker starkare som tyder på äl. Idag va det svagare och inte äl. Har min äl då varit ?
Äntligen börjar mensen ta slut så man kan börja leta efter äl här :)
Första gången med äl - tester för mig :)
Samma här.. när har du BIM?
Samma för mig, alltså att mensen snart är slut. Enligt mina appar har jag ÄL vid 8-9 dec å BIM kring den 25 december. När har du BIM?
Jag har också på torsdag! Alltså 1/12 :)
Här räknar jag ocå med äl runt 1 dec :)
Hoppas det stämmer :)
Haha här va det tvärtom.. Han släppte simmarna lösa så fort han bara kunde haha. Han körde slut på sig själv totalt haha
Här väntar vi fortfarande de på äl stegring på testen, har haft massor med äl flytningar och smärtor kring äggstockarna, fick även en liten blodblandad flytning idag men fortfarandeninge positivt äl test......kan man ha missat den tro?
Tempen har stigit oxå här.
Testade med clearblue förut. Är på bim-3. Det var totalt negativt ?? Inte på morgonurin. Kanske var tre timmar gammalt kiss. Jag har dålig koll. Mina barn är ju 9 och 6 och jag har aldrig testat tidigt förut. Är det kört? Vet att det finns liten chans. Men inte så stor väl??