BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag hoppar in här fick min mens igår kväll! Blir 7: e försöket!!
Tänkte köra med ÄL tester för att få lite bättre koll. Men hur funkar det? Ska man testa flera gånger om dagen?? Räcker det inte med en gång? :) Morgonkiss eller inte? Har 7 st tester här hemma så ett om dagen i 7 dagar är väl bra? Eller... hur gör man? Haha hjälp mig ni vana testare!!! :)
Tänkte köra med ÄL tester för att få lite bättre koll. Men hur funkar det? Ska man testa flera gånger om dagen?? Räcker det inte med en gång? :) Morgonkiss eller inte? Har 7 st tester här hemma så ett om dagen i 7 dagar är väl bra? Eller... hur gör man? Haha hjälp mig ni vana testare!!! :)
alla frågetecken ska innebära smaylisar :\
Har börjat med ägglossningstester nu, tror jag missade förra ÄL så nu kör vi med tester!
Så peppad haha :)
kåtisroinen; istället för att gå på nyårsfest med vänner får ni ha knullfest hemma ???????????????? (ursäkta språket)
Idag är jag på bim-3 och funderar på om jag ska köpa ett till gravtest o ta på söndag om mensen ännu inte kommit då..
Ok alla frågetecken där är massor med härliga smileys egentligen haha!
Jag hoppar in här med då jag fick min mens idag. Bara att ta nya tag även fast det är tufft. Detta blir vårat 3:e försök med vårat första gemensamma barn. Jag har en dotter sedan innan på 3 år som blev till på första försöket. Jag är 25 och sambon 27! Bim den 15 dec