• TantSandy

BIM December 2016

Hej på er!

Jag hoppar också in här! Vi har inga tidigare barn och började försöka i september. Fast då visste jag ingenting om när jag va som mest fertil, tur det finns appar till det mesta. Jag har BIM+1 idag men testade negativt nu på morgonen. Även om vi inte försökt så länge så har längtan efter barn funnits väldigt länge. Jag trodde verkligen på ett plus idag.

Men vi hänger då med på bim december!

Håller tummarna hårt för er andra, det gör ont att läsa när andra också får negativt när man själv vet hur det känns.

Kram på er!

• TantSandy
    vi blir 3 skrev 2016-11-16 20:16:02 följande:
    Mitt i allt så visar det plus. Finns en del som är låghormonare och inte visar positivt förrän senare. Håller tummarna att så är fallet för dig!
    Tack söta du för de orden, klart jag hoppas ännu då mensen fortfarande inte kommit men jag blir ju så ledsen när jag hoppas och det inte är nåt så jag försöker inte tänka på det. (Jo för det är ju väldigt lätt haha) 
  • TantSandy

Som Polly82 skrev känner jag mig med som en preggozilla :D :D
    Jag vet inte hur många gånger om dagen jag kollar barnvagnar och andra prylar (måste lugna ner mig) *phu*

För övrigt så är sambon 34 och jag 31 :) och vi bor utanför Växjö

• TantSandy

kåtisroinen; istället för att gå på nyårsfest med vänner får ni ha knullfest hemma ???????????????? (ursäkta språket)

Idag är jag på bim-3 och funderar på om jag ska köpa ett till gravtest o ta på söndag om mensen ännu inte kommit då..

Svar på tråden BIM December 2016