BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag hoppar också in här. Har (tyvärr får man väl säga) mens just nu men hoppas att det är den sista på länge. Vi jobbar för barn nummer tre. Jag har haft två menscykler sen kroppen kommit igång igen efter andra barnets graviditet och amning så det här kommer bli tredje försöket. Har haft rätt oregelbunden cykel nu. Första cykeln var 28 dagar och nu senast var den 40 dagar så det är lite svårt att säga när ÄL och BIM är... men räknar jag en vanlig 28-dagarscykel är ÄL 24/11 och BIM 8/12.
Jag he två barn sen tidigare födda nov -14 och mars -16.
Är gärna med! :)
första barnet, andra försöket.
Tror att jag har väldigt kort lutealfas och därför beräknad ÄL 3/12 och BIM mellan 10-15/12. Så oregelbunden menscykel. Denna månad var den 35 dagar!
Håller tummarna för oss alla :)
Hoppar in då mensen förmodligen kommer igång riktigt idag. Nästa BiM den 13/12, 3e försöket nu. Varje gång mensen kommit känns de redan hopplöst :( ska prova med ägglossningstest denna månad får vi se!
Hoppar också gärna in här! Mensen var några dagar sen och trodde verkligen det tagit sig, men så dök den upp igår. Har BIM 12 december!
Ska vi försöka göra en BIM lista?
Hoppar också gärna in här! Mensen var några dagar sen och trodde verkligen det tagit sig, men så dök den upp igår. Har BIM 12 december!
Ska vi försöka göra en BIM lista?
Men om min spruta går ut runt den 20e säger vi , då kan ja sätta 30e dec som bim så Länge då
Så man har ett datum ialf. :)
Heej! Jag vill också vara med här :D Igår började vi med bebisverkstad! Första försöket, andra barnet här också :) BIM 8 december! För oss är det NU (lite sent påtänkt) eller om 3 år det gäller, då mina studier hamnar i kläm annars. Försöker släppa pressen att det måste ta denna månaden men det är inte lätt :P
Heej! Jag vill också vara med här :D Igår började vi med bebisverkstad! Första försöket, andra barnet här också :) BIM 8 december! För oss är det NU (lite sent påtänkt) eller om 3 år det gäller, då mina studier hamnar i kläm annars. Försöker släppa pressen att det måste ta denna månaden men det är inte lätt :P
Det är aldrig lätt att veta när tiden är rätt men kul med ett syskon :) vi planerar nr 3. Intressant då dom andra två inte va planerade alls
Tyvärr (får jag väl säga) så kom min mens sent igår kväll... helt förstörd har jag varit hela morgonen. Jag kände mig verkligen så gravid. Värst av allt är att det finns inte en enda själ att prata med! :( Pratar med mannen, som såklart också är ledsen. Men han förstår ju inte helt heller. Vi bor dessutom på olika orter just nu, så blir bara genom telefon vilket inte tröstar så mycket. Så här sitter man själv i en liten skrutten etta o lipar haha
Nästa problem: ägglossning på 1/12, en torsdag. Enda chansen vi har är antingen på söndagen innan eller om jag skolkar från skolan och tar flyget till Tyskland på onsdagen haha! Helt crazy, men jag överväger seriöst att göra det...