• CarolineHF

BIM December 2016

Heej! Jag vill också vara med här :D Igår började vi med bebisverkstad! Första försöket, andra barnet här också :) BIM 8 december! För oss är det NU (lite sent påtänkt) eller om 3 år det gäller, då mina studier hamnar i kläm annars. Försöker släppa pressen att det måste ta denna månaden men det är inte lätt :P

• CarolineHF
    Linda2barnsmamma skrev 2016-11-15 10:58:47 följande:

Det är aldrig lätt att veta när tiden är rätt men kul med ett syskon :) vi planerar nr 3. Intressant då dom andra två inte va planerade alls

Åh, nej inte alla lätt.. Vi har inte varit redo för en till innan, men nu när vi blev det så blev det plötsligt väldigt bråttom, om vi inte ska vänta i 3 år. Och att skaffa syskon när lillan är 5-6år känns sådär. Jag klarar nog inte av att vänta! :P

Vår dotter va inte heller planerad, utan en riktig "hoppsan", så jag håller med om att det känns intressant att för första gången medvetet försöka :P
  • CarolineHF

Jag är inne och tittar här inne hela tiden, haha! Det känns så nedrans spännande att få planera en graviditet (för mig första gången då dottern va en "hoppsan") och så kul att få följa er. Hoppas verkligen att vi alla plussar. Hur gamla är ni? Fler barn? Bor var? :) Jag är 26, har en 2-årig dotter och bor i Skåne :)

• CarolineHF
    Luttanlej skrev 2016-11-21 12:31:59 följande:

Någon mer som har bim den 5/12?

Jag har BIM den 8/12, men måste bara kommentera för jag har alltid blivit kallad Luttanlej! :D Soulmate! ;)
  • CarolineHF
    Luttanlej skrev 2016-11-21 18:11:24 följande:
    Men vad kul! Jag heter också caroline ????
    Haha va roligt! Hur kommer det sig att du kallar dig så? :D Mitt smeknamn är från början ifrån Madickens Piluttan-sång :P
Svar på tråden BIM December 2016