• Angeleyez

BIM December 2016

Jag hoppar in här med andra försöket nu med syskon, efter vi förlorade vår pojk i vecka 20. Har BIM nu men negativt test och alla symptom för mensen är igång så blir att göra om och förhoppningsvis göra rätt. Nästa BIM för mig borde va 10/12 fy va långt det känns hatar dessa dagar emellan.

• Angeleyez
    mixXi skrev 2016-11-11 21:40:06 följande:

Hoppar också in här.

Idag kom mensen. Fy så ledsen jag blev. Vi har försökt lite över ett år så nu blir det nog att ta kontakt med gyn. Känns som att det är något fel på mig. Har en väldigt oregelbunden mens-cykel på 30-40 dgr, det är nog mest det som oroar mig. Och att jag är 31. Och så blir alla runtomkring en gravida. Så jäkla orättvist =((( Och alla runtomkring håller på "är ni inte sugna" när vi är på besök hos vänner med bebisar. Och "när ska ni skaffa barn" etc etc.. KLART SOM FAN VI ÄR SUGNA MEN ALLA KAN INTE BLI GRAVIDA SÅ LÄTT vill jag skrika.. Har ni några tips på bra svar till dessa individer (som är såväl som ytliga bekanta till riktigt nära. Ex mina svärföräldrar...)

Blä. Nytt försök nu iaf. BIM kring 16/12

Förresten, för att få fertilitetsutredning - hör man av sig till sin vc för remiss eller direkt till gyn?

Jag bokade in mig själv på en privat gyn som gjorde fertilitetsutredningar när jag var yngre. Fick diagnosen PCO och fått hjälp. Dom har varit toppen så boka in dig på privat gyn och säg ni har försökt ett år så hjälper dom er.
  • Angeleyez

Min mens kom som ett brev på posten häromdagen nytt försök blir det snart. Nästa BIM känns år iväg 9:e december får hoppas på en bra julklapp.

• Angeleyez

Förra månaden visade min bara glad gubbe helt plötsligt ingen stegring nu väntar jag också på stegring. Då ÄL är beräknad på fredag

• Angeleyez

Nu körde jag stenhårt med cb ägglossningstest fick ingen stegring med blinkande gubbe utan endast en fast gubbe på fredag kväll och lördag morgon sedan inget på lördag kväll men en jäkla värk i tjejmagen ner till rumpan :/ och ett hetsigt humör. Antar att ägget har släppt nu då. Och det är bara att vänta in BIM som är tok långt bort.

• Angeleyez
    Mandypandy90 skrev 2016-12-02 08:55:15 följande:

Hänger på här! :) har BIM 8 december ;)

Snart där :) Hoppas det blir ett plus för dig.
  • Angeleyez
    Livetsgång skrev 2016-12-01 21:41:07 följande:
    Har Bim runt 11-12 December så jag har ännu lång väntan.

Nu på kvällen har jag dock inge symptom mer än trötthet och fortfarande jätterikliga vita flytningar. Känns ibland som man kissat på sig pga dom :/ Aldrig upplevt så rikligt innan nämligen efter en Äl
    Mina flytningar är extremt rikliga nu med. Tog på mig binda idag då det var extremt pinsamt att läcka. Aldrig vart med om liknande. :/
  • Angeleyez

Jag har haft väldigt vattninga flytningar innan BIM och lite mensvärk typ märkte att jag blev hungrigare på frukost men annars har det inte vart så mycket mer inga spända bröst direkt.

• Angeleyez
    Stellan11 skrev 2016-12-12 06:12:34 följande:

Äl+11 och idag måste jag tro på de där strecket jag tyckte mig se igår :D

Super grattis
Svar på tråden BIM December 2016