• becca90

BIM December 2016

Är gärna med! :)

första barnet, andra försöket.

Tror att jag har väldigt kort lutealfas och därför beräknad ÄL 3/12 och BIM mellan 10-15/12. Så oregelbunden menscykel. Denna månad var den 35 dagar!

Håller tummarna för oss alla :)

• becca90
    Yoshiii11 skrev 2016-11-15 09:29:19 följande:

Hoppar också gärna in här! Mensen var några dagar sen och trodde verkligen det tagit sig, men så dök den upp igår. Har BIM 12 december!

Ska vi försöka göra en BIM lista?

Det tycker jag att vi ska göra! Vill du eller ska jag? :)
  • becca90

Jag är 26 och sambon är 28. Första barnet :) bor i sundsvall! Denna månad blir det inga ÄL tester utan bara lite avslappnat då och då. Hoppas!

• becca90

Heej :) nu är jag väldigt förvirrad och behöver er hjälp!!

Hade mens 9-12 november och har en ganska lång cykel. Ca 32- 35 dagar. Nu har jag börjat få lite ÄL känningar (ont i tjejmagen, sur och jätte mkt vattniga flytningar) kan man ha ägglossning ca 7 dagar efter mens??

• becca90

Hade nog ÄL i fredags eller liknande och nu har jag haft molvärk sedan dess.. undra vad detta är?? BIM runt 9/12

• becca90
    Luttanlej skrev 2016-11-22 15:53:25 följande:

I förrgår hade jag vattniga flytningar och hade sex. Igår hade jag trådiga flytningar och hade sex. I dag har jag haft sån hemsk molvärk men tjocka vita flytningar. Är äl slut då? Brukar va mest torr när äl är slut annars. Enligt app så är äl i morgon men inte enligt flytningar. Kan molvärken va äl eller tror ni att ägget kan ha befruktats? Åh förvirrad... och så e mannen förkyld så han e inte super pepp på att sexa.. vad hade ni gjort?

Jag har exakt samma!! Haft molvärk i 4 dagar till och från.. och MYCKET vita flytningsr
  • becca90
    Luttanlej skrev 2016-11-23 07:58:14 följande:

Undra vad det betyder? Hoppas på något bra.

Ja man kan ju hoppas!!

Min var väldigt konstant men nu är det bara då och då. Min bröstvårtor liksom bränner lite.. vi hade sex igår och det va knappt skönt och gjorde ont i tjejmagen..

Gjorde ett test.. tänkte om det va ett svaaagt streck, men ocke..
  • becca90
    Luttanlej skrev 2016-11-23 13:46:10 följande:

När har du bim?

Jag fasar för sexet ikväll. Har också ont..

Lite oklart.. men tidigast 9e.. dudå?

Ja jag ska prova ikväll igen och se hur det känns..
  • becca90
    Luttanlej skrev 2016-11-23 14:55:52 följande:

Jag har bim runt den 5/12.. min molvärk håller i sig ffa. Lycka till i kväll!

Ja jag har också lite.. försöker liksom.tänka att dey bara är inbillning men ibland kommer tanken "aj jag har mensvärk" haha.. så vet inte vad det är...

Tack detsamma :D

Hur många månader har ni försökt? :)
  • becca90
    Luttanlej skrev 2016-11-23 16:01:00 följande:

Asså vi bestämde för att försöka förra helgen så ja typ nyss.

Okej! Första försökey här med
  • becca90
    Luttanlej skrev 2016-11-24 12:17:26 följande:

Jag har bim 5/12... jobbigt att vänta

Hur är det med molvärken??
  • becca90
    Luttanlej skrev 2016-11-24 12:17:26 följande:

Jag har bim 5/12... jobbigt att vänta

Hur är det med molvärken??
  • becca90
    Emmaaa skrev 2016-11-29 08:15:09 följande:

Köpte clearblue testa tidigt igår, tog det i morse..

Efter 2 års försök med ett syskon tog det sig ÄNTLIGEN OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG ATT JAG GRINAR!!!

Nu hoppas jag bara att liten vill stanna kvar. :D

Grattis!! :)

Är det efter BIM eller hur många dagar efter ÄL?
Svar på tråden BIM December 2016