BIM December 2016
Min mens kom idag, har lång cykel, ÄL runt 8-9 dec, BIM runt julafton, 24-26 december.
Vi hoppas på en underbar julklapp i år, tycker det är vår tur nu efter 2 års försök.
Min mens kom idag, har lång cykel, ÄL runt 8-9 dec, BIM runt julafton, 24-26 december.
Vi hoppas på en underbar julklapp i år, tycker det är vår tur nu efter 2 års försök.
Äntligen börjar mensen ta slut så man kan börja leta efter äl här :)
Första gången med äl - tester för mig :)
Någon mer som har ÄL runt 7-8 dec? Så seg väntan! Längtar tills jag kan köra med ÄL test
Väntar förväntansfullt på ÄL som beräknas komma i dagarna, haft blinkande gubbe på clearblue i 3 dagar nu. BIM runt julafton. Hoppas på en fantastisk julklapp.
En konstig fråga har jag till er! Hur gör ni efter sex? Ligger ni kvar eller går direkt på toa/ i duschen och tvättar av er?
Jag brukar inför ÄL ligga kvar å ta lite papper så man slipper få allt i sängen. Hur gör ni för att maximera chanserna att det stannar kvar?
Hej på er! Grattis till alla som plussat.
Väntar fortfarande på min ÄL som ska komma när som helst. Har nu sedan förra lördagen (2 dec) haft blinkande gubbe på clearblue.. Varför så många dagar? Ibland blinkar den bara ett par dagar men nu har det ju gått över en vecka. Brukar ni få utslag så länge? Beror det på hög nivå hormoner som man får vid äl?
För mina (ursäkta) flytningar verkar vara (när jag googlat runt) såkallade lotionflytningar, vilket i sin tur innebär icke fertil va?
Lägligt nog till min ÄL blev jag sjuk i torsdag med hög feber, blev så deppig att det inte skulle bli något denna månad heller, så det är väl det enda positiva med att ägglossningen inte kommit till maximalt än, feber är borta å min sambo är sugen efter flera dagar utan haha så idag ska vi mysa. :)
Dag 10 med blinkande gubbe på clearblue. Hur länge ska vi behöva vänta på ÄL? Hur länge brukar era ge utslag? Å vad beror det på?
Känner inget hopp alls denna månad. :( När jag testade för ÄL så nådde den inte maximal på 12 dagar, så antingen missade jag den under två dagar då jag var sjuk eller så kom den mycket senare. Tror iallafall det är kört, enligt natural cycles så hade jag dock ÄL förra helgen så.. Jag vet inte.
BIM på julafton iallafall, känns inge kul att testa då ifall det är negativt, skulle förstöra rätt mkt.
Håll tummarna, vi har försökt i 1,5 år nu..
BIM-2, tog ett gravtest igår, negativt. Håller tummarna än på ett plus imorn eller på julafton, vore ju en dröm.
Hade i helgen molvärk i magen å som ett hugg i ena äggstocken, hoppas det var ett tecken. Annars inga symtom, förutom ömma bröstvårtor som jag tyvärr alltid har innan mens.
Håll tummarna för mig, vi har försökt nu i 1,5 år.
BIM idag, negativt test, mensen kommer nog inatt eller imorn.
Grattis till er alla som plussat å fått världens bästa julklapp :)
God Jul på er! :)