• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • LeiaBus2010
    Jasmin3 skrev 2016-09-25 15:37:56 följande:

Men vet du ifall du haft äl än då? För det där skulle ju jag annars tyda som att äl närmar sig, med tanke på att strecket är svagt på morgonen och starkare på em.. men om du vet att äl har varit så har jag nog inget bra svar att komma med :P

Nej det kan man ju aldrig riktigt veta. .. bim -4 annars idag.. får helt enkelt vänta och se... men det kan ju säkert vara att ägget inte släppte och nu försöker kroppen igen.
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Jasmin3
    stellanocte skrev 2016-09-25 19:30:50 följande:

Roligt att höra! Hoppas att du får ditt plus snart  

Här är det inte lika positivt tyvärr. Mensvärken satte igång under förmiddagen så mensen kommer definitivt innan fredag. Skulle gissa på tisdag-onsdag. Jag vet att man kan ha "mensvärk" även vid graviditet men ni känner säkert igen den där känslan, när man bara "vet" att mensen kommer snart. Det känns i hela kroppen. 

Vad tråkigt :( Jag tror jag förstår vad du menar, det är ungefär samma som den känsla jag har som säger att jag är gravid.

Håller dock tummarna för att din känsla är fel den här gången och att det är ett plus på väg istället :)
  • Jasmin3
    LeiaBus2010 skrev 2016-09-25 20:13:15 följande:

Nej det kan man ju aldrig riktigt veta. .. bim -4 annars idag.. får helt enkelt vänta och se... men det kan ju säkert vara att ägget inte släppte och nu försöker kroppen igen.

Ja nej precis, tänkte att det finns ju vissa som genom vul tex får bekräftat om de haft äl eller inte å så. Ni får väl se till att mysa ordentligt nu i dagarna då ifall det är ägget som är på gång. Men håller tummarna för att det är ett "riktigt" plus som är på ingång! :)
  • LeiaBus2010
    Jasmin3 skrev 2016-09-25 22:11:44 följande:

Ja nej precis, tänkte att det finns ju vissa som genom vul tex får bekräftat om de haft äl eller inte å så. Ni får väl se till att mysa ordentligt nu i dagarna då ifall det är ägget som är på gång. Men håller tummarna för att det är ett "riktigt" plus som är på ingång! :)

Ja det är konstigt vilket fall.

Kolla dagens.

Morgon 7.20 var det svagt som dagen före på morgonen. Sen tog jag ett vid 9 med och döm om min förvåning.

Jag fattar ingenting nu.

Hur ska man bli klok på det här? Haha hade ju inte ens gått 2 h med kisseriet

• Jasmin3
    LeiaBus2010 skrev 2016-09-26 09:54:40 följande:

Ja det är konstigt vilket fall.

Kolla dagens.

Morgon 7.20 var det svagt som dagen före på morgonen. Sen tog jag ett vid 9 med och döm om min förvåning.

Jag fattar ingenting nu.

Hur ska man bli klok på det här? Haha hade ju inte ens gått 2 h med kisseriet

Jadu, jag förstår förvirringen.. Väldigt märkligt. Nån annan med liknande erfarenhet kanske? :)
  • Emlin

Testade nu på eftermiddagen på BIM-4 och resultatet var icke gravid. Fan.

• mammsen79

Hej alla ???? undrar ni som plussat om ni hade molvärk direkt efter ägglossning? Jag själv nyligen haft ägglossning o jag har jädrans känningar redan , inbillar jag mig tro? Var senast gravid för ca 1 år sedan men fick missfall och nu efter ett år försöker vi igen. Orolig kommer jag vara hela tiden. Men finns det någon som känner igen så pass tidiga symtom?

• LeiaBus2010
    Jasmin3 skrev 2016-09-26 11:26:29 följande:

Jadu, jag förstår förvirringen.. Väldigt märkligt. Nån annan med liknande erfarenhet kanske? :)

Ja... haha
  • Cecilah

Någon som kan låna sina ögon till mig? Jag får jättesvaga test och jag tror det är spökstreck för jag har fått antydan för streck även på BIM-2 och idag BIM+3 har mensen inte kommit och strecken är nästan lika obefintliga.

Vad tror ni?

Svar på tråden Bim september