• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • stellanocte
    Jasmin3 skrev 2016-09-28 18:54:37 följande:
    Tack! Ska dock testa med digitalt imorn , hoppas få det lite mer tydligt ;)

Det är mest att jag blir väldigt trött framåt em, alltså så trött att jag typ är helt snurrig :P

Har lite molvärk i magen och ont i ländryggen. Annars mår jag som vanligt :)

Hur går det för dig?
    Jag är på ÄL+10 och förväntar mig mens i morgon. Känner mig ungefär som jag brukar innan mens

• mammsen79
    stellanocte skrev 2016-09-29 06:53:33 följande:

Jag är på ÄL+10 och förväntar mig mens i morgon. Känner mig ungefär som jag brukar innan mens

Jasmin3 skrev 2016-09-29 05:17:10 följande:

Det var inte jag som såg i syne, helt underbart!! :D

Grattis vilken underbar känsla!
  • MissMarvel
    stellanocte skrev 2016-09-29 06:53:33 följande:

Jag är också på ÄL+10 med BIM imorgon.

Är så himla trött och vill mest sova. I övrigt inga symtom.
  • Karin Marie

Åh fler som plussat! Grattis till er!!! : D

Min mens kom aldrig.. å nu har jag Bim imorgon igen.. spännande och se om den vill dyka upp då iallafall då! Haha

• LeiaBus2010

Bim dag! Ingen mens. Konstig känsla i magen. Ömma bröst men inga andra symtom helt plötsligt. Testa imorgonbitti

Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Pillemajsan

Fick glad gubbe på cb ägglossningstest i lördags och idag fick jag molande värk i magen och tog ett testlagrets ägglossningstav och fick 2 streck där ena är nästan lika starkt som kontroll strecket, dock visa cb ring, märkligt!

• Svelin

Jag har haft liknande när jag körde med både och så jag har bara kört med cb digital dubbel hormonindikator test sen och gått på när smärtan är och vad tempen säger. Men sexa på nu med så ni inte missar om äl är nu! :)

Svar på tråden Bim september