• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Kolan91

Negativt idag, äl +12. Jag har inga symtom och sjunkande temp så jag hoppar ur här.

Grattis till alla plus och lycka till ni andra som fortfarande väntar! :)

• ensamärstark
    vi259 skrev 2016-09-22 04:25:34 följande:

bim+3 idag och ingen mens än = ( testade i tisdags och då var de neg. ska testa mitt på dagen idag då posten har kommit men vet inte vad man ska tro.

brösten ömmar som bara den fortfarande. Flytningar som är riktigt riktiga och mensvärk till och från dygnet runt.

Jag är på BIM idag, ingen mens. O känns inte som den är på väg heller.. Brukar alltid ha spotting 1-2 dagar innan. Mensen är aldrig sen. Testa nyss med ett testa tidigt test, negativt :(va fasen är man inte gravid så kan ju lika gärna mensen komma ;)
  • FrökenMp

Jag har tre dagar kvar till mens och vet innerst inne att den kommer dyka upp så jag vill också att den bara ska komma nu så man får sätta igång på nästa ÄL istället haha!

ensamärstark skrev 2016-09-22 11:33:19 följande:

Jag är på BIM idag, ingen mens. O känns inte som den är på väg heller.. Brukar alltid ha spotting 1-2 dagar innan. Mensen är aldrig sen. Testa nyss med ett testa tidigt test, negativt :(va fasen är man inte gravid så kan ju lika gärna mensen komma ;)

• ohhello

Plockade med dotterns babykläder idag pga en kompis ska få barn snart och undrade om det fanns något jag kunde tänkas låna ut/ge bort. Blev att längta SÅ mycket efter en liten igen, fy fasiken vad mysigt det skulle vara.

Har haft en ordentligt illamående senaste veckan men tror inte på att det tagit sig, har haft så lite mys runt ÄL (pga grinigt barn, trötthet, tidiga jobbpass etc) så det skulle i princip vara ett mindre mirakel! :)

Har iallafall beställt mer test nu och BIM borde vara någon gång nästa vecka.

• lingonrisig
    Cecilah skrev 2016-09-22 09:04:15 följande:
    Hej! Jag har också såna svaga test men mina blir starkare på eftermiddagen av någon konstig anledning. Så nu imorse var den svag igen och visade negativt på cb digital. Så jag litar inte riktigt på så svaga test :/
    Jag hade svaga test på morgonen men alltid starkare på em av någon anledning, vissa verkar helt enkelt fungera så. :)
  • Ellan1
    Kolan91 skrev 2016-09-22 11:21:31 följande:

Negativt idag, äl +12. Jag har inga symtom och sjunkande temp så jag hoppar ur här.

Grattis till alla plus och lycka till ni andra som fortfarande väntar! :)

Precis som dig ÄL+12 och inga vidare symtom och sjunkande Temp.. Man blir så less asså! Hoppades på att denna månaden skulle vara vår turmånad :(
  • Cecilah
    lingonrisig skrev 2016-09-22 13:59:14 följande:
    Jag hade svaga test på morgonen men alltid starkare på em av någon anledning, vissa verkar helt enkelt fungera så. :)

Okej tack för svar! Verkar faktiskt som att det är fler som får såhär :)

Ska testa nu igen om några timmar och se hur det ser ut!

Däremot var det inte så smart av mig att slösa bort ett digitalt på morgonen idag haha.. borde istället tagit det någon eftermiddag..

• Kolan91

Jag börjar bli van. Efter 1 år i april blev jag gravid mha älstimulerande. Graviditeten slutade i ma, skrapades i juni. Nu åt jag för första gången sedan skrapningen älstimulerande igen så jag är lite besviken men får ha tålamod. Någon gång kommer jag väl bli gravid igen tänker jag :p

Hur länge har ni försökt?

quote=76992417][quote-nick]Ellan1 skrev 2016-09-22 14:02:17 följande:[/quote-nick]Precis som dig ÄL+12 och inga vidare symtom och sjunkande Temp.. Man blir så less asså! Hoppades på att denna månaden skulle vara vår turmånad :([/quote]

• Ellan1
    Kolan91 skrev 2016-09-22 14:27:57 följande:

Jag börjar bli van. Efter 1 år i april blev jag gravid mha älstimulerande. Graviditeten slutade i ma, skrapades i juni. Nu åt jag för första gången sedan skrapningen älstimulerande igen så jag är lite besviken men får ha tålamod. Någon gång kommer jag väl bli gravid igen tänker jag :p

Hur länge har ni försökt?

quote=76992417][quote-nick]Ellan1 skrev 2016-09-22 14:02:17 följande:[/quote-nick]Precis som dig ÄL+12 och inga vidare symtom och sjunkande Temp.. Man blir så less asså! Hoppades på att denna månaden skulle vara vår turmånad :(

[/quote]Förstår det.. :( skönt å iallfall veta att du kan bli gravid men så tråkigt med MA.. Har själv aldrig varit gravid någonsin.. :/
    Jaa man får försöka tänka positivt men såå jobbigt!!

Vi går på försök 10 nu i oktober!
  • Anonym (J24)

Hej! Va kul med en sån här tråd! Vill gärna skriva lite när man går här o funderar o hoppas... Jag är på bim-4 har testad idag men såklart negativt.. Vad tror ni finns de chans att det är ändå? Kan man testa negativt nu och positivt om någon dag eller borde de va ett svagt streck nu då...

Svar på tråden Bim september