• Kolan91

Bim september

Hej hej!

Hoppar gärna in här. Kort om mig: 25 år, gått fertilitetsutredning och har lågt progestron blev gravid efter ett år i april mha letrozol men blev ma och skrapades i juni. Fick min 2:a mens efter skrapning idag så denna månad testar jag munkpeppar/agnus castus som sägs ha god inverkan på fertiliteten då den hjälper till att stabilisera hormonerna. Bim 26/9. Lycka till nu tjejer!

• Kolan91

Hej tjejer!

Cd 4 här. Ni som blivit gravida/misstänker att ni är. Var något annorlunda så tidigt?? (En som hoppats länge)

Förra gången jag blev gravid slutade i ma märkte jag bröstförändringar så här tidigt men inte nu :( men hoppas ändå!

• Kolan91

Grattis! :)

Åh, tack för svar som gav lite hopp och positiva tankar! Hoppas din lilla vill stanna kvar denna gång!!

bebisdags skrev 2016-09-14 09:39:18 följande:

Hej!

Sist jag plussade kände jag massor, tyvärr slutade det i MF.

Denna gång har jag knappt känt något innan jag plussade, det var en sak(samma dag som jag plussade) när jag stod på jobbet kändes det som jag skulle svimma en stund sen gick de över. Så man behöver inte känna massa för att plussa, håller mina tummar för dig!:)

• Kolan91

Allt detta vid äl +4. Imponerande kropp som ger signaler så tydligt så tidigt. :)

Grattis till plus!

Hoppas också det är min tur snart! Lycka till :)

Ella89 skrev 2016-09-14 10:02:00 följande:

Mina symptom har varit/är:

* känt mig lite yr

* kliat/stuckit till i bröstvårtorna

* haft gas i magen och rapat mycket

* ont i svanken (brukar ej ha det innan mens)

* extra bra luktsinne (sambon har ej känt dofterna)

* mått illa de två senaste dagarna nu innan plusset kom.

Lycka till här inne nu! Plusset kommmer!

• Kolan91

Äl +6 och tempen sjönk med 0.3 grader, inte bra :( inga symptom heller.

Är nästan helt säker på att det inte tagit sig! Buhu :'(

Ville bara ventilera lite då allt känns så hopplöst. Tack!

• Kolan91

Jag tror du är på smällen! Hoppas hoppas!!

Några symtom? Jag är också på äl+9 och fått lite mensvärks liknade värk men tror inte att det är något men lite hopp tändes idag! :)

aprilhimlen95 skrev 2016-09-19 16:54:48 följande:

Hej alla! Jag och sambon har börjat försöka igen efter ett tidigt missfall i juni. Har bim på lördag och tog ett test idag där jag kunde se nått men vågar inte lita på det.. Är ju bara på äl+9 så väldigt tidigt. La upp en bild i tråden för gravtest men kan lägga en här med om någon av er kan se nått :) kul att följas åt!

• Kolan91

Negativt idag, äl +12. Jag har inga symtom och sjunkande temp så jag hoppar ur här.

Grattis till alla plus och lycka till ni andra som fortfarande väntar! :)

• Kolan91

Jag börjar bli van. Efter 1 år i april blev jag gravid mha älstimulerande. Graviditeten slutade i ma, skrapades i juni. Nu åt jag för första gången sedan skrapningen älstimulerande igen så jag är lite besviken men får ha tålamod. Någon gång kommer jag väl bli gravid igen tänker jag :p

Hur länge har ni försökt?

quote=76992417][quote-nick]Ellan1 skrev 2016-09-22 14:02:17 följande:[/quote-nick]Precis som dig ÄL+12 och inga vidare symtom och sjunkande Temp.. Man blir så less asså! Hoppades på att denna månaden skulle vara vår turmånad :([/quote]

Svar på tråden Bim september