• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • parmesan

Alltså blä, BIM -3 eller 4 och jag känner absolut ingenting nu, lite svag halsbränna men thats it. Eftersom att Äl tester bara gav svagt utslag så har jag ju var så säker på att det inte tar denna månad men redan nu känner jag mig frustrerad. Varför?

• Tesse88

Fy vad jag blir trött på mig själv ! Kunde inte hålla mig ifrån ÄLtest i kväll och fick två jättestarka streck.. kanske att det en är liiite svagare! Ska man få tillbaka hoppet eller det spelar ingen roll? Bim -4 idag ... någon som har varit med om samma?

• Jasmin3

Okej, från er som plussat önskar jag en sammanställning; hur snart efter ÄL kom era första symptom? Och vilka var dessa? :)

• Madfih072

[quote=76987832][quote-nick]Jasmin3 skrev 2016-09-20 21:34:23 följande:[/quote-nick]Okej, från er som plussat önskar jag en sammanställning; hur snart efter ÄL kom era första symptom? Och vilka var dessa? :)[/

Jag önskar samma sak! Plus att veta hur mycket ni mös kring äl? Var det någon gång eller flera dagar? Jag har lite dunk då och då i ena sidan av. Blygdbenet känns det som. Någon som känner igen det? Vet inte hur nära Bim jag är :/

• copycat
    Tesse88 skrev 2016-09-20 21:32:33 följande:

Fy vad jag blir trött på mig själv ! Kunde inte hålla mig ifrån ÄLtest i kväll och fick två jättestarka streck.. kanske att det en är liiite svagare! Ska man få tillbaka hoppet eller det spelar ingen roll? Bim -4 idag ... någon som har varit med om samma?

Gjorde också ett ÄL-test imorse som jag la upp bild på. Typ lika starka, ena lite mindre starkt kanske. Men hört att det kan visa så inför mens också och eftersom jag ändå är på ÄL+12 och fick neg gravtest antar jag att det är mensen som kommer snart. Blä:(
  • StinaLisa

Min story.

Första gången med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad jag trodde ! Slutade med p-piller 1 april och endast legat enligt en app och ingen emellan typ. Inget har hänt.

Första månaden nu med ägglossningstest enligt billiga-tester som visade rätt 3-4 dagar senare än väntat.

Vi låg en gång endast och ja. Kunde inte hålla mig då mensen skulle ha kommit i fredags. Fyra dagar efter sexet fick ja starka hugg i magen och tänkte "nu blev jag gravid!" Samt ömtåliga bröstvårtor samt kissar konstant !

Testade med ägglossningstest måndag som blev två starka sträck.hm okej. Gravid ?!

Åkte till Apoteket och köpte en sticka. Plus direkt. och nu en digital clearblue senare säger GRAVID 1-2 veckor.

• November83

Mitt första plus kom inte förrän typ bim +12, tyvärr fick jag MF men så länge det inte kommer blid finns det hopp! Hört om de som plussat ännu senare så det behöver inte vara kört. Håller tummarna!

Olivia1995 skrev 2016-09-20 20:26:19 följande:

BIM + 10 neg test, man kan ta de som att man inte är gravid antar jag.. :(

• anyhere

Tack till er som kika på mitt test igår. Imorse kunde jag inte hålla mig från digitalt. Jag är i chock!

• t123
    Madfih072 skrev 2016-09-20 21:37:28 följande:

[quote=76987832][quote-nick]Jasmin3 skrev 2016-09-20 21:34:23 följande:[/quote-nick]Okej, från er som plussat önskar jag en sammanställning; hur snart efter ÄL kom era första symptom? Och vilka var dessa? :)[/

Jag önskar samma sak! Plus att veta hur mycket ni mös kring äl? Var det någon gång eller flera dagar? Jag har lite dunk då och då i ena sidan av. Blygdbenet känns det som. Någon som känner igen det? Vet inte hur nära Bim jag är :/

Svar på tråden Bim september