• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • aprilhimlen95
    t123 skrev 2016-09-19 20:43:01 följande:
    Har ni haft sex och säkrat upp så är det ju fullt möjligt. Men vet hur du känner, vi lyckades också direkt sist, så känns otroligt om det skulle gå lika snabbt igen. Men jag vet när jag hade äl och vi låg i ordentligt i en vecka så det är väl inte konstigt egentligen :D Heja oss nu! Håll mig uppdaterad :)
    Kunde inte hålla mig när jag hade digitala hemma..... Är i chock
  • copycat
    aprilhimlen95 skrev 2016-09-20 07:16:07 följande:
    Kunde inte hålla mig när jag hade digitala hemma..... Är i chock
    Stort grattis!:)
  • Emmaa90
    josefinenyberg skrev 2016-09-20 07:09:56 följande:

Bim idag o negativt test så nu ger jag upp hoppet, inväntar min smärtsamma mensperiod och vidare till försök 7.

Ge inte upp hoppet! Jag testade negativt på bim och positivt på bim +2!
  • Tesse88

Självklart kan man aldrig hålla sig! Vet att det troligtvis är alldeles för tidigt men jag testa idag på bim-5 och det var toknegativt! ....inget test innan söndag för mig!! Grattis till alla plus ni andra ????

• copycat
    Emmaa90 skrev 2016-09-20 07:45:39 följande:
    Ge inte upp hoppet! Jag testade negativt på bim och positivt på bim +2!
    Vilken dag i cykeln hade du BIM? *greppar efter halmstrån* är själv på ÄL+12 och fick blankt gravtest idag men typ positivt ÄL-test (la in bilder på morgonen). Tänker att det är kört. Brukar nämligen ha 11 dagar lutealfas (13 dagar förra månaden av nån anledning) så jag tycker det borde synas NÅT ÄL+12. Men blev så deppig imorse att jag gick in i mensappen och klickade i att den startar idag även fast den inte kommit än, haha, snacka dramaqueen. Men känner bara att det är bättre att ställa in mig på att det inte blev nåt....
  • MaTik
    copycat skrev 2016-09-20 08:03:42 följande:
    Vilken dag i cykeln hade du BIM? *greppar efter halmstrån* är själv på ÄL+12 och fick blankt gravtest idag men typ positivt ÄL-test (la in bilder på morgonen). Tänker att det är kört. Brukar nämligen ha 11 dagar lutealfas (13 dagar förra månaden av nån anledning) så jag tycker det borde synas NÅT ÄL+12. Men blev så deppig imorse att jag gick in i mensappen och klickade i att den startar idag även fast den inte kommit än, haha, snacka dramaqueen. Men känner bara att det är bättre att ställa in mig på att det inte blev nåt....
    Tjuvläser lite här fortfarande, plussade ju denna månad. Jag har lika lång lutealfas som du och testade första gången på ÄL+11. Testet var tokblankt. Tog nästa test på ÄL+13 och då anade jag en svag linje. La upp bilden här i tråden för att jag var så osäker på om jag såg i syne. Först ÄL +14 började det bli ett tydligt streck, om än svagt. 

Det jag försöker säga är att du inte ska tappa hoppet bara för att det är negativt på ÄL+12. Jag hade troligen inte heller sett något om jag testat då. Håller tummarna!
  • copycat
    MaTik skrev 2016-09-20 08:27:07 följande:
    Tjuvläser lite här fortfarande, plussade ju denna månad. Jag har lika lång lutealfas som du och testade första gången på ÄL+11. Testet var tokblankt. Tog nästa test på ÄL+13 och då anade jag en svag linje. La upp bilden här i tråden för att jag var så osäker på om jag såg i syne. Först ÄL +14 började det bli ett tydligt streck, om än svagt. 

Det jag försöker säga är att du inte ska tappa hoppet bara för att det är negativt på ÄL+12. Jag hade troligen inte heller sett något om jag testat då. Håller tummarna!
    Åh tack för pepp!<3 är så lätt att bli nedslagen när det känns som att "alla" plussar svagt ÄL+9-10 typ. Nu har jag bara två stickor kvar (sen ett digitalt veckoindikator som jag ska använda den dagen en sticka visar plus) så nu tänker jag fasen inte testa på ett par dagar och istället invänta mensen. Kanske att jag testar typ fredag igen om jag skulle ha sån tur att mensen håller sig borta, måste hushålla med testen :P
  • Coco123

Har inte riktigt hängt med i tidigare inlägg men grattis till er som plussat:) Är själv inne på cd 29 och hade pos ÄL-test den 7sept. Har väldigt oregelbunden mens men det borde väl synas nu om jag är gravid? Väntar på gravtest som borde komma med posten idag. Spännande:)

• kvinna29årskåne

Blir så ledsen och arg. Trodde verkligen detta var min månad att plussa. Hade bim i fredags. Kände mig konstig hela,helgen med ont i magen, humörsvängningar, trött med mera.kändes verkligen annorlunda än vad de brukade göra. Så igår kom mensen, inte alla liks myclet som det brukar men ändå. Grrr

Svar på tråden Bim september