• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Lillatjejen1992
    copycat skrev 2016-09-20 06:20:27 följande:

När hörrni, ÄL+12. Ett blankt gravtest och typ positivt ÄL-test. Visst är det kört? Nåt borde ju synts. Idag kommer väl mensen. Fyfan vad deppigt. Varfööööör testar man tidigt och blir lycklig över dessa småsmååå antydningar som sen visar sig vara nada? Fy vilken dålig dag :(

Jag får exakt samma och är på bim+5 idag :((

Ingen mens & inget plus på rätt test .. Kul att mensen börjat bråka när man finally kommit igång med bebismakeriet :(
  • copycat
    Lillatjejen1992 skrev 2016-09-20 10:19:29 följande:
    Jag får exakt samma och är på bim+5 idag :((

Ingen mens & inget plus på rätt test .. Kul att mensen börjat bråka när man finally kommit igång med bebismakeriet :(
    Blä. Verkligen frustrerande och segt. Sitter och väntar på att mensen ska komma...är ju inte ÖVER BIM ännu, förstår att det måste jäkligt enerverande att den dröjer när man ändå inte får plus på gravtest. Uäää :(
  • Lillatjejen1992
    copycat skrev 2016-09-20 10:28:11 följande:

Blä. Verkligen frustrerande och segt. Sitter och väntar på att mensen ska komma...är ju inte ÖVER BIM ännu, förstår att det måste jäkligt enerverande att den dröjer när man ändå inte får plus på gravtest. Uäää :(

Hade exakt samma förra månaden och då kom mensen på bim+14 .. Va dessutom hos gyn och kollade och "inget är fel" :/

Något är ju fel denna gång eftersom brösten svullnade och mensvärken kom på bim dagen men mensen verkar kroppen ha glömt . Värdelöst :((
  • anyhere

Ni verkar ha så bra koll. Slängde upp ett test i den andra tråden och här kommer samma från en annan vinkel. Ser ni något?

• copycat

Ja jag tycker mig se nåt! Hoppas det blir starkare:)

anyhere skrev 2016-09-20 10:37:42 följande:

Ni verkar ha så bra koll. Slängde upp ett test i den andra tråden och här kommer samma från en annan vinkel. Ser ni något?

• Tesse88

Hur är det ens möjligt att vara så här "skengravid"?? Kan ju va att jag är gravid på riktigt det återstår att se.. status just nu är bim-5, illamående konstant, molande värk i rygg+ljumskar, trött som bara den, konstiga drömmar, nästäppa och lipar för minsta lilla... ska tillägga att jag har näst intill obefintligt pms..

• Coco123

Verkar inte så lovande för mig, ser negativt ut kanske en grå skugga om man kollar noga. Innan missfallet blev jag gravid på första försöket men nu verkar det inte lika lätt:( Tycker mig ha gravidsymtom men det kan ju lika gärna vara pms.

• pimpim78

Kunde inte hålla mig, gjorde ett test !! Kan inte fatta !!!
    En fin hemlighet att berätta på Sophiahemmet i EM på vår läkartid. Hoppas så att den lilla bestämmer sig för att stanna kvar !!!

• lingonrisig

Bim :)

Symtomen har varit glupande hunger samt "träningsvärk" igår i livmodern (äl+10), kände definitivt att något var på gång. Promenerade mycket och till slut gjorde det ont att gå i trappor. Samt svullna och ömma bröst.

• lingonrisig
    pimpim78 skrev 2016-09-20 13:40:32 följande:

Kunde inte hålla mig, gjorde ett test !! Kan inte fatta !!!

En fin hemlighet att berätta på Sophiahemmet i EM på vår läkartid. Hoppas så att den lilla bestämmer sig för att stanna kvar !!!

Så underbart, grattis! Vilken grej att få berätta för läkaren :D
Svar på tråden Bim september