• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • FrökenMp

Jag känner mig också lite depp idag... Känner på mig att mensen kommer dyka upp snart. Så himla tråkigt

Tesse88 skrev 2016-09-20 17:45:48 följande:

Denna eeeeeeviga väntan! Känner mig lite depp idag :( men grattis till era plus här i gruppen!

• Tesse88
    FrökenMp skrev 2016-09-20 17:55:13 följande:

Jag känner mig också lite depp idag... Känner på mig att mensen kommer dyka upp snart. Så himla tråkigt

Har haft jättemycket symtom i flera dagar och verkligen känt mig hoppfull...men sen idag så var det precis som att allt bara försvann.. jättekonstigt. Har bim på söndag så fortfarande lång tid kvar.
  • Madfih072

Får man fråga er som plussat, hur ofta låg ni kring Ägglossning? Vet inte om jag haft någon äl denna månad då äl-testerna aldrig gav fullt utslag men har legat lite sporadiskt med lagom mellanrum. Vet ej heller när jag har Bim då den pendlat mellan 29-35 dagar... mest nyfiken för att kunna se vilka förhoppningar man kan ha ändå!

• Emlin

ÄL + 5 och sjuk. Har kommit smygande under dagen och nu ligger jag däckad med ont i kroppen, halsont, svankont. Kan det va nåt tecken el? Haha! Gör allt till symtom. Men känner ju också stickningar, ilningar i magen och lite ner i ljumskarna då och då. Tycker bröstvårtorna är rätt styva också.

• josefinenyberg
    copycat skrev 2016-09-20 17:07:54 följande:

Nä precis, då är BIM imorgon:) ingen mens här heller idag, men är HUNDRA på att den kommer. Dock ingen mensvärk som jag hade igårkväll. Jag hade positivt 7,8 och 9. Aldrig haft positivt tre dagar så jag vet ju inte riktigt när ÄL var. Hade dock mest smärta 7 och 8. Vi låg 7 och 9. Nåja...siktar in mig på nya tag nästa månad men fortsätter läsa här:) hoppas så att du plussar! Ska du testa imorgon igen?

Jag är också 100 på att min mens kommer för jag har sån fruuuktansvärd mensvärk o haft i flera dagar o jag har haft så förut. Ganska säker på att när o om jag väl blir gravid så kommer jag inte känna ett skit. Mina test är slut nu, köpte nya på nätet nyss men tror mensen hinner komma innan dom gör det haha..

Aw tack detsamma <3
  • sigge1235

Detta resultat idag (30 dagar efter missfall), men bruna spottings varje dag sen i söndags och igår lite rött blod med. Ska jag ens bli glad eller förbereda för nytt mf?

• FrökenMp

Då har vi bim samtidigt. Hoppas för oss båda!

Tesse88 skrev 2016-09-20 18:11:11 följande:

Har haft jättemycket symtom i flera dagar och verkligen känt mig hoppfull...men sen idag så var det precis som att allt bara försvann.. jättekonstigt. Har bim på söndag så fortfarande lång tid kvar.

• Lillatjejen1992
    Olivia1995 skrev 2016-09-20 20:26:19 följande:

BIM + 10 neg test, man kan ta de som att man inte är gravid antar jag.. :(

Har du några andra symptom ?

Är själv på bim+5 .. Ingen mens men mensvärk och svullna bröst sen bimdagen. Höjd temp och ökade flytningar .. Fattar nada :((
  • Olivia1995

Typ exakt samma som du beskriver :(

Lillatjejen1992 skrev 2016-09-20 20:35:58 följande:

Har du några andra symptom ?

Är själv på bim+5 .. Ingen mens men mensvärk och svullna bröst sen bimdagen. Höjd temp och ökade flytningar .. Fattar nada :((

Svar på tråden Bim september