• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • copycat

Är samma test som jag satt i ett kollage, bara två olika redigeringar:) typ 30 min senare var det dags att sätta i en tampong:( så nu hoppar vi över till oktober och hoppas på ett syskon på 7e försöket istället...ska PÅ RIKTIGT inte testa förens ÄL+16, det är jävlart säkert. Typ..

Tack för all fin pepp!<3

t123 skrev 2016-09-21 18:05:01 följande:

Men åh! Visst kan ju färgrester synas efter den tiden men jag har själv aldrig varit med om det och hur som helst känns det osannolikt att det skulle hända med två test sådär? Jag tycker det verkar hoppfullt! Ta ett nytt imorgon :))

• Cecilah
    copycat skrev 2016-09-21 16:37:02 följande:

Mjahapp, så kommer man hem från jobbet och tänker att man bara ska kasta ett getöga på morgonens test, fast man vet att det gått 10h, fast den rationella versionen av sig själv vet att det inte spelar nån roll. Så ser man det där lilla satans strecket och plötsligt sitter man där i redigeringsappen igen. När bör man söka vård för idioti? Suck...

Jag är på bim-2 och såg en svag antydan till streck igår och sen ett till idag som syndes lite bättre än gårdagens. Det är jättejobbigt att vänta på starkare streck för att veta om det är något eller inte..

Tycker ändå ditt borde vara positivt. Jag märkte att jag hae starkare på eftermiddagen för idag på morgonen var det nästan obefintligt medan det syndes nu för några timmar sen. Kanske hsr med det att göra för dig med då du testat svagg plus för några dagar sedan?

Eller hur hade du också äl 8-9 september?
  • copycat
    Cecilah skrev 2016-09-21 ja jag hade positivt ÄL-test 7e, 8e och 9e.

Men mina var nog aldrig plus utan bara spök/torkstreck. Mensen kom precis:( får ta nya tag i oktober! Dina har ju blivit starkare så du har nog större chans för att plussa starkt om nån dag:) håller tummarna!

18:35:45 följande:

Jag är på bim-2 och såg en svag antydan till streck igår och sen ett till idag som syndes lite bättre än gårdagens. Det är jättejobbigt att vänta på starkare streck för att veta om det är något eller inte..

Tycker ändå ditt borde vara positivt. Jag märkte att jag hae starkare på eftermiddagen för idag på morgonen var det nästan obefintligt medan det syndes nu för några timmar sen. Kanske hsr med det att göra för dig med då du testat svagg plus för några dagar sedan?

Eller hur hade du också äl 8-9 september?

• Cecilah

[quote=76990239][quote-nick]copycat skrev 2016-09-21 18:40:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Men hur kunde det vara spökstreck när du testade svagt alldeles nyss? :o vart var testen ifrån?

• copycat
    Cecilah skrev 2016-09-21 18:54:19 följande:

[quote=76990239][quote-nick]copycat skrev 2016-09-21 18:40:24 följande:[/quote-nick]

Men hur kunde det vara spökstreck när du testade svagt alldeles nyss? :o vart var testen ifrån?[/quote]Nejnejnej:) som jag skrev, kom hem och tittade på morgonens test, alltså 10h gamla, och såg de där strecken och kunde såklart inte låta bli att börja spekulera..men så kom ju mensen 30 min senare :(
  • t123
    copycat skrev 2016-09-21 18:29:58 följande:

Är samma test som jag satt i ett kollage, bara två olika redigeringar:) typ 30 min senare var det dags att sätta i en tampong:( så nu hoppar vi över till oktober och hoppas på ett syskon på 7e försöket istället...ska PÅ RIKTIGT inte testa förens ÄL+16, det är jävlart säkert. Typ..

Tack för all fin pepp!<3

SÅ tråkigt att höra! Önskar dig stort lycka till nästa gång, då får det allt vara er tur <3
  • Smlan

Skulle behöva några solskenshistorier och allmänt pepp just nu. Tempen dök precis som vanligt inför mens idag. Den kommer med 100% sannolikhet imorgon på BIM. Så hör min LILLAsyster av sig idag och säger att hon är gravid på FÖRSTA försöket. Vi är och tragglar på försök 6. Jag tappade fattningen totalt när vi lagt på luren och typ grät och hyperventilerade en timme. Först nu har jag kommit ur fosterställningen. Känns helt hopplöst! Det kommer aldrig bli vår tur :(

• stellanocte
    copycat skrev 2016-09-21 18:27:13 följande:

När jag blev gravid med min dotter hade jag inte en aning om att jag var gravid. Nada skillnad. Testade bara för att mensen alltid varit som en klocka, blev helt chockad över plusset. Sen fortsatte det så hela graviditeten. Mådde aldrig illa, osv. Tig typ 18 gravtest innan RUL för jag kunde inte tro på det:) (förutom att kulan såklart kom smygandes).

Skönt att höra. Ska kanske inte ge upp allt hopp då :)
  • stellanocte
    copycat skrev 2016-09-21 18:29:58 följande:

Tack för all fin pepp!<3

Tråkigt att höra. Då hoppas vi att oktober blir er månad istället :) 
    Anonym (Orolig) skrev 2016-09-21 17:52:00 följande:

Är så trött på lin kropp ledsen och uppgiven. Negativt test på Bim -2 har haft ägglossningsflytningar i en vecka, sen förra onsdagen. Ät nye att det kunde vara ett täcken, men nejdå. Har fått tid i november för fertilitetsutredning. Så nu lägger jag ner tills dess. Önskar er lycka till!!

Önskar dig lycka till i framtiden. Kram 
  • novaaaa

Med första barnet tog det oss 15 månader att bli gravida ???? Så om det skulle funka på första nu så hade jag blivit väldigt chockad ????????????

Svar på tråden Bim september