• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • t123
    Madfih072 skrev 2016-09-20 21:37:28 följande:

[quote=76987832][quote-nick]Jasmin3 skrev 2016-09-20 21:34:23 följande:[/quote-nick]Okej, från er som plussat önskar jag en sammanställning; hur snart efter ÄL kom era första symptom? Och vilka var dessa? :)[/

Jag önskar samma sak! Plus att veta hur mycket ni mös kring äl? Var det någon gång eller flera dagar? Jag har lite dunk då och då i ena sidan av. Blygdbenet känns det som. Någon som känner igen det? Vet inte hur nära Bim jag är :/

Jag har inte plussat än men är säker på att jag kommer göra det snart, men både den här gången och sist (blev tyvärr MA), låg vi varje dag i en vecka, ett par dagar innan ÄL och någon dag efter för att verkligen täcka upp. Har både testat med stickor och tempat nu för att vara säker på när jag hade äl efter mitt MF. Sen har jag haft känningar från kanske 4-5 dagar efter äl (är på dag 9 nu). Plussade på äl+10 sist, får se om min magkänsla stämmer nu också!
  • StinaLisa

Hej. Undrar en sak. Jag vet datum för ägglossning och sex samt hugg i magen så det som stod på digitala stämmer. Gravid 2 veckor. Stämmer ganska exakt.

Men. BM flyttar ju fram en ändå pga senaste mensen osv.

Så i min hjärna är jag i vecka 2. Och enligt appen, BM samt alla andra är jag i vecka 4-5..::

Så nu min fråga. För att passera de riskabla 12 veckorna. Ska de räknas utifrån appen eller det faktum att jag nu har varit gravid 2 veckor och tar tio kvar?

Hoppas ni förstår min fråga !

När jag blir med offentlig. Vad heter gruppen på fb ?

• copycat

Stort grattis!:)

anyhere skrev 2016-09-21 07:07:09 följande:

Tack till er som kika på mitt test igår. Imorse kunde jag inte hålla mig från digitalt. Jag är i chock!

• Svelin
    StinaLisa skrev 2016-09-21 07:25:37 följande:

Hej. Undrar en sak. Jag vet datum för ägglossning och sex samt hugg i magen så det som stod på digitala stämmer. Gravid 2 veckor. Stämmer ganska exakt.

Men. BM flyttar ju fram en ändå pga senaste mensen osv.

Så i min hjärna är jag i vecka 2. Och enligt appen, BM samt alla andra är jag i vecka 4-5..::

Så nu min fråga. För att passera de riskabla 12 veckorna. Ska de räknas utifrån appen eller det faktum att jag nu har varit gravid 2 veckor och tar tio kvar?

Hoppas ni förstår min fråga !

När jag blir med offentlig. Vad heter gruppen på fb ?

Det är från mensen de räknar, men man kan utgå från äl men då får du lägga på två veckor så alltså är du i 4:e veckan eller fullgången 4 veckor om du gått 2 veckor efter äl nu.
  • t123

God morgon! Jag tror jag vågar mig på att säga att jag också har plussat nu!! Det är så svagt men så är det ju bara äl+9 än. Wihoo, vad kul! :D

• copycat

Wow, så roligt! Då var din magkänsla rätt!:D. Går det att fånga på bild?:)

t123 skrev 2016-09-21 08:18:32 följande:

God morgon! Jag tror jag vågar mig på att säga att jag också har plussat nu!! Det är så svagt men så är det ju bara äl+9 än. Wihoo, vad kul! :D

• copycat

Tror ni jag kunde hålla mig fast jag sa att nä nu ska jag inte testa mer, mensen kommer ju? Nä. Hade ju bara 2 grav-test kvar men desto mer ÄL-tester så jag slängde i ett ÄL-test som än en gång blir rätt starkt och tänkte ÄH, kör ett grav också! Haha. Hopplöööööööös. Är på allt från ÄL+11 till ÄL+14 eftersom jag hade positivt ÄL-test i tre dagar. Men visst är det kört nu? Säg det bara till mig:/

• LeiaBus2010
    Tesse88 skrev 2016-09-20 21:32:33 följande:

Fy vad jag blir trött på mig själv ! Kunde inte hålla mig ifrån ÄLtest i kväll och fick två jättestarka streck.. kanske att det en är liiite svagare! Ska man få tillbaka hoppet eller det spelar ingen roll? Bim -4 idag ... någon som har varit med om samma?

Ja.

När jag var gravid med mina tjejer. (Båda) så visade ältester starkt före bim.
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Lillatjejen1992

Bim+6 och idag är både äl & gravtest negativa .. Tempen som brukar ligga på 36,3 ligger på stadiga 37,0 , mensvärken hänger kvar och likaså jättetuttarna.

Samma problem förra månaden och inget hittades på vul .. Har tid igen om 2v . Shit va ledsen man blir !

Svar på tråden Bim september