Inlägg från: Lillatjejen1992 |Visa alla inlägg
  • Lillatjejen1992

Bim september

Emmaa90 skrev 2016-09-06 11:00:42 följande:

Hej tjejer!

Hade ÄL i söndags, positivt på ÄL test lördag och söndag. Vi låg i ordentligt så hoppas det tar sig hah! Men idag 2 dagar efter ÄL har jag molvärk. Har haft nu i några timmar. Någon som har/har haft samma? Känns konstigt att de kommer nu?

Har precis samma som dig just nu! ÄL runt lördag/söndag , låg ordentligt och nu sitter jag här med sjuk molvärk!
  • Lillatjejen1992
    Lillatjejen1992 skrev 2016-09-07 10:51:58 följande:

Bim den 15/9 .. Nyligen börjat bebisverkstan ????????

Telefon som fick tuppjuck xD bort med alla frågetecken :)
  • Lillatjejen1992
    kvinna29årskåne skrev 2016-09-07 13:04:23 följande:

Någon mer som har BIM runt 16 september som vill följas åt?

Jag har runt den 15/16e :) dock väldigt skeptisk till att det blitt nått denna månad :/
  • Lillatjejen1992
    kvinna29årskåne skrev 2016-09-09 15:15:23 följande:

Bim om en vecka, den 16 september.hoppas så att det ska bli ett plus. Låt september bli en fantastisk månad.. Längtar så......

Samma här !
  • Lillatjejen1992

Bim om 4 dagar och ända fram tills nu har jag känt av sjuk molvärk och även lite illamående . Men idag är allt som bortblåst :( usch va nere man blir .

• Lillatjejen1992
    Glädje skrev 2016-09-11 09:37:25 följande:

Det är progesteronet efter äl som ger symtom!

Olika mängd progesteron efter varje cykel gör att man vissa månader känner mer symtom än andra månader, progesteronet sjunker innan mensen ska komma och de symtom man hade efter äl försvinner...

Är mycket väl medveten om det , gör det dock inte enklare när man försökt ett tag och det aldrig tar sig :/
  • Lillatjejen1992

Att man ska vara så förbaskat ivrig och testa innan BIM !!

BIM-4 och neg med CB (ej digitalt). Varför kan man inte bara hålla sig ifrån testerna ? :P

• Lillatjejen1992
    Jasmin3 skrev 2016-09-13 07:42:00 följande:

Åh vad förvirrande det är med dessa symptom som kommer och går.. Igår var jag helt övertygad om att det inte tagit sig denna gång. Testade negativt på morgonen och var helt fri från symptom under dagen. Sen vid 17 kom molvärken ordentligt och jag tänkte nu kommer mensen vilken sekund som helst (brukar kännas så då). Sprang på toa flera gånger för det kändes som att det "rann till" men var bara flytningar.

Nu på morgonen är illamåendet tillbaka och det sticker lite i tjejmagen.. BIM -2 idag och tänker inte testa nu, blir bara besviken :P

Ska hålla mig minst till imorgon, då borde det ju synas lite svagt iaf :)

Nån mer som fått mkt flytningar dagarna innan plusset? :)

Samma här , symptom som kommer och går ! :P är på bim -3 och testade negativt igår så tänkte att nu är det kört. Trots det en massa symptom hela kvällen och nu på morgonen. Man blir ju tokig! :)

Ska hålla mig och se om mensen dyker upp , blir att testa nästa vecka om inte mensen behagar att dyka upp i helgen ;P
  • Lillatjejen1992
    Jasmin3 skrev 2016-09-13 10:42:18 följande:

Duktig du är som håller dig så länge från att testa, önskar jag kunde låta bli ;)

Man får iaf lite hopp av att höra att det är fler som känner massa symptom men ännu inte plussat :)

Testade ju somsagt igår (bim-4) och fick negativt .. Blev så besviken så nu väntar jag hellre än att få ett neg om det nu är så att en liten flyttat in ;)
Svar på tråden Bim september