• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • copycat

Oj glömde svara, från billiga tester är testen :)

Cecilah skrev 2016-09-21 18:54:19 följande:

[quote=76990239][quote-nick]copycat skrev 2016-09-21 18:40:24 följande:[/quote-nick]

Men hur kunde det vara spökstreck när du testade svagt alldeles nyss? :o vart var testen ifrån?[/quote]
  • Ritva

Nu lämnar jag.. Tyvärr var det det inte vår tur denna månaden :(

Deppa lite idag sen dags för positiva tankar imorgon.

Ett stor Grattis till alla er som har plussat och all lycka med graviditeten.

Till oss andra skickar jag en stor lyckospark och massor med positiva vibbar inför nästa månad!

• Carolisa

Förstår till 100% hur du känner, är i liknande situation. Dock svägerska i mitt fall, fördes försöket för henne o det gick så snabbt att hon övervägde abort(!) då blir man ju lite ledsen.. Men det är klart att det kommer bli er tur!! O snart tror jag också med tanke på att ni försökt ett tag så statistiskt borde ni ju bli det! Jag försöker hålla fast vi att det av nån anledning inte är "meningen" ännu, att allt sker av en anledning.

Smlan skrev 2016-09-21 19:22:17 följande:

Skulle behöva några solskenshistorier och allmänt pepp just nu. Tempen dök precis som vanligt inför mens idag. Den kommer med 100% sannolikhet imorgon på BIM. Så hör min LILLAsyster av sig idag och säger att hon är gravid på FÖRSTA försöket. Vi är och tragglar på försök 6. Jag tappade fattningen totalt när vi lagt på luren och typ grät och hyperventilerade en timme. Först nu har jag kommit ur fosterställningen. Känns helt hopplöst! Det kommer aldrig bli vår tur :(

• November83

Exakt så känner jag idag. Försök 9 å för 1 vecka sen fick min kusin 4 år yngre sitt första barn. Gravid första försöket. Ytterligare 2 bebbar har ramlat ut ur kompisar denna vecka. Första försöket. Gråter å är så bitter. (Inget jag visar utåt, inte deras fel ju å glad för dem men bittert ändå) haft 2 MF längs vägen. Hade första stannat hade jag varit i 6 månaden med bf 13/12.... Vill bara gråta, varför får det inte bli min tur nån gång?

Så bara gråt du! Ut med det, bryt ihop å ladda om! Hoppas innerligt din mens håller sig borta men om den nu kommer så kommer en ny månad, ni fixar det här, det KOMMER bli er tur å skickar massa styrka din väg

Smlan skrev 2016-09-21 19:22:17 följande:

Skulle behöva några solskenshistorier och allmänt pepp just nu. Tempen dök precis som vanligt inför mens idag. Den kommer med 100% sannolikhet imorgon på BIM. Så hör min LILLAsyster av sig idag och säger att hon är gravid på FÖRSTA försöket. Vi är och tragglar på försök 6. Jag tappade fattningen totalt när vi lagt på luren och typ grät och hyperventilerade en timme. Först nu har jag kommit ur fosterställningen. Känns helt hopplöst! Det kommer aldrig bli vår tur :(

• vi259

bim+3 idag och ingen mens än = ( testade i tisdags och då var de neg. ska testa mitt på dagen idag då posten har kommit men vet inte vad man ska tro.

brösten ömmar som bara den fortfarande. Flytningar som är riktigt riktiga och mensvärk till och från dygnet runt.

• Smj123

Hej!

Har hängt med här ett tag utan att skriva men nu skulle jag behöva lite hjälp. Är någonstans mellan bim-2 och bim-4 (mensen kom helt plötsligt tidigare än vanligt förra månaden) gjorde ett test för en stund sen och tycker mig ana ett svagt svagt sträck.. Ser ni något eller är det enbart önsketänkande från min sida? Hehe

• Cecilah
    Smj123 skrev 2016-09-22 08:19:02 följande:

Hej!

Har hängt med här ett tag utan att skriva men nu skulle jag behöva lite hjälp. Är någonstans mellan bim-2 och bim-4 (mensen kom helt plötsligt tidigare än vanligt förra månaden) gjorde ett test för en stund sen och tycker mig ana ett svagt svagt sträck.. Ser ni något eller är det enbart önsketänkande från min sida? Hehe

Hej! Jag har också såna svaga test men mina blir starkare på eftermiddagen av någon konstig anledning. Så nu imorse var den svag igen och visade negativt på cb digital. Så jag litar inte riktigt på så svaga test :/
  • Smj123
    Cecilah skrev 2016-09-22 09:04:15 följande:

Hej! Jag har också såna svaga test men mina blir starkare på eftermiddagen av någon konstig anledning. Så nu imorse var den svag igen och visade negativt på cb digital. Så jag litar inte riktigt på så svaga test :/

Vågar inte heller lita på det men man hoppas ju ändå! Har ett digitalt hemma som jag tänkte ta på lördag om jag fortfarande ser något på sticka då... När har du bim?
  • Cecilah
    Smj123 skrev 2016-09-22 09:09:49 följande:

Vågar inte heller lita på det men man hoppas ju ändå! Har ett digitalt hemma som jag tänkte ta på lördag om jag fortfarande ser något på sticka då... När har du bim?

Jag har bim imorgon! Jaa men testa istället så du vet och inte går runt i onödan och får upp förväntningarna som mig haha
  • Ellan1

Dääär sjönk tempen med 0,8 grad och känner mig inte alls sådär småsjuk längre.. Tyvärr är ju det ett tecken på att mensen är på ingång så här ger jag upp för denna månaden! :( lycka till alla!!

Svar på tråden Bim september