Emmaa90 skrev 2016-09-20 07:45:39 följande:
Ge inte upp hoppet! Jag testade negativt på bim och positivt på bim +2!
Åh tack för pepp Emma! Återstår att se då. Ingen mens ännu men molvärk from hell o öm i svanken. Ställer in mig på att den dyker upp ikväll!
Vad använde du för test?
copycat skrev 2016-09-20 08:03:42 följande:
Vilken dag i cykeln hade du BIM? *greppar efter halmstrån* är själv på ÄL+12 och fick blankt gravtest idag men typ positivt ÄL-test (la in bilder på morgonen). Tänker att det är kört. Brukar nämligen ha 11 dagar lutealfas (13 dagar förra månaden av nån anledning) så jag tycker det borde synas NÅT ÄL+12. Men blev så deppig imorse att jag gick in i mensappen och klickade i att den startar idag även fast den inte kommit än, haha, snacka dramaqueen. Men känner bara att det är bättre att ställa in mig på att det inte blev nåt....
Brukar också ha runt 11 dagars luteal, jag vet dock inte exakt när äl skedde denna månaden för jag fick positivt tors den 8e o på fredagen var strecket väldigt starkt fortfarande, skulle nästan kalla det positivt också. Så oom nu äl var på lördagen den 10e så har jag inte bim förrän imorn, eller? Gaah blir inte klok på sånt här xD