• Madfih072

Bim september

Alla ni som har koll på saker! Fick ert hyfsat test på äl-Stickan igår och idag morse och när jag tog nu så var det i princip blankt. Ska jag tippa på att äl varit någon gång emellan det typ idag på dagen då jag fick en slajmig flytning när jag torkade mig (som liknade sperma men ändå inte) eller tror ni inte den varit än och jag ska testa vidare? Är på dag 20 i cykeln. Sexade igår och får väl tvinga karln min idag med men vad tror ni? Jag har haft fullt utslag en annan månad men tänker att jag kan ha missat just den starkaste stegringen emellan igårmorse, idag morse och nu?!

• Madfih072

[quote=76973071][quote-nick]Tussilago6 skrev 2016-09-15 18:38:26 följande:[/quote-nick]Jag tror du hade äl igår, lätt hänt att man missar den sista stegringen om man inte testar flera gånger om dagen! Gårdagens ligg känns vältajmat!

Åh hoppas du har rätt! Är vårt 5 försök med syskon till vår dotter så hoppas hoppas!

• Madfih072

Imorse var mitt test supersvagt igen och är på cykeldag 21. Har haft olika långa cyklar sedan maj då jag slutade med piller och minskat från 46 till 29 dagar förra cykeln så den borde väl inte öka i dagar helt plötsligt? Tänkte testa fram till dag 25 men hoppas att den lilla stegring som var var äl och att den inte hoppas över denna månad! Har bara sexat 2 gånger nu under den lilla stegring som var så hoppas det räcker!

• Madfih072

Får man fråga er som plussat, hur ofta låg ni kring Ägglossning? Vet inte om jag haft någon äl denna månad då äl-testerna aldrig gav fullt utslag men har legat lite sporadiskt med lagom mellanrum. Vet ej heller när jag har Bim då den pendlat mellan 29-35 dagar... mest nyfiken för att kunna se vilka förhoppningar man kan ha ändå!

• Madfih072

[quote=76987832][quote-nick]Jasmin3 skrev 2016-09-20 21:34:23 följande:[/quote-nick]Okej, från er som plussat önskar jag en sammanställning; hur snart efter ÄL kom era första symptom? Och vilka var dessa? :)[/

Jag önskar samma sak! Plus att veta hur mycket ni mös kring äl? Var det någon gång eller flera dagar? Jag har lite dunk då och då i ena sidan av. Blygdbenet känns det som. Någon som känner igen det? Vet inte hur nära Bim jag är :/

• Madfih072

Trodde jag var nära Bim men igår kom äl-sekretet på dag 26! Och idag var det mega starkt utslag på Stickan så antar att äl var väldigt sent i min oregelbundna cykel! Nu till min fråga! Karln min klarar inte av att ha sex flera dagar i rad :/ Tror ni det räcker med i måndags, igår och idag? Eller ska jag försöka tvinga till mig imorgon med om det ens är möjligt? Vill helgardera mig så gott det går....

Svar på tråden Bim september