• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • mamma4ever
    Tesse88 skrev 2016-09-19 12:35:19 följande:
    Är det lika tydligt som kontrollstrecket? Jag är på bim-6 och fick ett svaaaaagt streck på Äl-stickan...
    Nästan men det är också svagt, mina brukar dock vara helt negativa innan mens
  • Tesse88
    Tesse88 skrev 2016-09-19 12:50:30 följande:

Som sagt...jääääättesvagt på ÄL-testet..... bim -6

Nähä....min bild kom inte heller med....
  • copycat

Men trist! Förstår hur glad du måste blivit!<3 hoppas du är gravid ändå:) ja jag tillhör dom som har två streck på ÄL-stickan oavsett när i cykeln jag testar, är givetvis mycket svagare än när det är positivt, men fullt synligt.

Tesse88 skrev 2016-09-19 12:33:44 följande:

Jaha.....det är nu man får krypa till korset och skämmas som en hund :( är man akutkissig och snabbt ska plocka fram ett test så får man skylla sig själv när man är lite ouppmärksam! Det var INGET gravtest jag fick fatt i utan det var ett ÄLtest ... så det lilla hoppet jag fick försvann lika fort igen....

Svaga streck på ÄLstickan kan väl visa sig närsom under månaden utan att det betyder något??

• vi259

Går jag ifrån mobilläge på mobilen längst ner på sidan så funkar det att lägga in bilder för mig.

• t123

Jag mår illa idag, har känt av det tidigare också men bara korta stunder, idag är det ihållande nästan hela tiden! Känner mig väldigt hoppfull nu om att det är graviditet på g, hoppas verkligen jag har rätt, haha :)

Nån mer som är runt äl+7 idag? Hur mår ni?

• t123
    Tesse88 skrev 2016-09-19 12:33:44 följande:

Jaha.....det är nu man får krypa till korset och skämmas som en hund :( är man akutkissig och snabbt ska plocka fram ett test så får man skylla sig själv när man är lite ouppmärksam! Det var INGET gravtest jag fick fatt i utan det var ett ÄLtest ... så det lilla hoppet jag fick försvann lika fort igen....

Svaga streck på ÄLstickan kan väl visa sig närsom under månaden utan att det betyder något??

Nej vad himla trist att upptäcka det :( Förstår besvikelsen! För mig har det varit superduperstarkt (starkare än kontrollstrecket) vid graviditet, annars har jag också svagt genom hela cykeln. Men vilken dag är du på nu?
  • t123
    Lillatjejen1992 skrev 2016-09-19 13:23:23 följande:

Är somsagt på bim +4 och fick neg gravtest men tokpositivt äl test :O vad sjutton kan det bero på ?!

Tokpositivt på äl brukar ju tyda på graviditet! Kan även stegra innan mens men min upplevelse är att det inte brukar vara lika starkt som kontrollstrecket ens då, kanske kan vara olika! Är du säker på att du är på rätt dag, dvs kan äl ha varit senare eller nåt sånt? :) Hoppas du får positivt gravtest snart!!
  • StinaLisa

Alltså jag dör !!!!!! Första gången med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad jag trodde ! Slutade med p-piller och endast legat enligt en app och ingen emellan typ. Första månaden nu med ägglossning enligt tester som visade rätt. Och låg och ja. Jag tror att jag är gravid hahahah. Kunde inte hålla mig. Testade ju med ägglossningstest imorse som blev sträck. Åkte till Apoteket så köpt denna och en digital jag ska ta imorgon bitti men ja. Helt sjukt jag bara ler och får smått panik hahaha !!!!!!!!

Svar på tråden Bim september