• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • copycat

Ser inga bilder! Verkar vara nåt trassel. Jag får bara upp mina bilder via appen numera och inte via hemsidan..

lingonrisig skrev 2016-09-18 17:46:14 följande:

Eeh man kanske skulle skicka med bilderna också då haha

• lingonrisig
    copycat skrev 2016-09-18 17:59:00 följande:

Ser inga bilder! Verkar vara nåt trassel. Jag får bara upp mina bilder via appen numera och inte via hemsidan..

Ja här var det inte mycket bilder som följde med, blev bara massa spammande haha... kan försöka lite senare igen.
  • mosterJenny
    lingonrisig skrev 2016-09-18 17:22:25 följande:

Herregud! Tror att jag precis plussade. Äl+9 ungefär. Em-urin men kunde inte hålla mig till bim (tisdag) och nog fasen var där ett svagt men fullt synbart streck! Vågade inte tro på det så gjorde ett till av samma märke och jo, streck där med! Dock så svaga så jag testar igen på bim och hoppas på starkare. Om detta är sant så är det första gången jag är gravid. Vad gör man nu? Springer några glädjevarv runt huset?

Grattis!! Ser fram emot att höra på tisdag om det har ändrats till ett starkare plus :)
  • josefinenyberg

Hej alla! 6e försöket till barn2 här! Har bim på tisdag, men den kan lika gärna komma imorn eller på onsdag då den är lite hoppig. Har haft molvärk sen början av veckan men det har jag haft några gånger nu. Sen kändes tappen inte hård längre som nån dag efter ÄL utan lite mjukare o mer öppen än stängd så gissar att mensen dyker upp snart :/ 7e gången gillt kanske?

• Anonym (Orolig)
    josefinenyberg skrev 2016-09-18 19:58:09 följande:

Hej alla! 6e försöket till barn2 här! Har bim på tisdag, men den kan lika gärna komma imorn eller på onsdag då den är lite hoppig. Har haft molvärk sen början av veckan men det har jag haft några gånger nu. Sen kändes tappen inte hård längre som nån dag efter ÄL utan lite mjukare o mer öppen än stängd så gissar att mensen dyker upp snart :/ 7e gången gillt kanske?

Hur ska tappen vara om man är

Gravid innan BIM?
  • Glädje

Predictor early på bim-3, eftermiddag

Såg linjen inom tiden, efteråt plockat isär..

Mörkat kontrasten på bilden men visst tusan är där två streck!!? Annars får jag skriva in mig på psyket i morgon! :/

• vi259
    Glädje skrev 2016-09-18 20:37:42 följande:

Mörkat kontrasten på bilden men visst tusan är där två streck!!? Annars får jag skriva in mig på psyket i morgon! :/

Ser helt klart ut som två
  • copycat

Ser två streck:)

Glädje skrev 2016-09-18 20:37:42 följande:

• StinaLisa

Alltså. Blir mer hoppfull med en viss rädsla haha. Skulle då mens i fredags. Idag söndag kväll. Och. Nada mens !

Testade i fredags vid förväntad mens med en digital och fick negativt. men ska fasiken köpa en till. Kanske bara sen mens för ja för mycket tankar. Psyket säkert. Men men. Spännande detta ! Alltså två tre dagar över tiden nu om inte mensen bara är sen ...... tänker att ja brukar få nå flytbing dagen innan mens som är blandad brunblod men inte fått någonting ännu.

• Glädje
    vi259 skrev 2016-09-18 20:42:46 följande:

Ser helt klart ut som två

copycat skrev 2016-09-18 20:50:11 följande:

Ser två streck:)

Åh tack hörni!!!

Har lagt upp i spöktråden men ingen som sett nått så började oroa mig att jag såg i syne.. ! :P

Ska köpa ett rfsu tidigt i morgon på väg till jobbet så får vi se vad det visar!!
Svar på tråden Bim september