• parmesan

Bim september

Smlan skrev 2016-08-30 19:15:59 följande:
    Såg i BIM-listan att vi har BIM samma dag, 23/9. ÄL nästa vecka alltså? Kan vara kul att följas åt. Jag är på försök 6.
    Åh vad roligt, hoppar gärna in här också! Har nämligen också BIM den 23/9 :) har nog sista mens dagen imorgon. Och Äl runt lördagen/söndagen. Men denna månad tänker jag testa med Äl stickor så börjar nog om en vecka med dessa !
  • parmesan

Jag fattar ingenting. Borde ha Äl igår (dag 14) eller idag (dag 15) har testat med Äl stickor sedan måndag bara för att inte missa och kunna följa stegring. På onsdag fick jag två streck men svagt, torsdag lite starkare så tänkte att nu börjar stegringen inför helgen. Men på fredagen var det nada! Endast svagt svagt knappt synligt och blev svagare och svagare tills idag. Jag brukar även ALLTID få kraftiga Äl-värkar men har bara känner svagt molande lite då och då. Känner visserligen lite just nu men testet visar ju negativt. Åh betyder detta att jag inte har någon Äl denna månad? :( första gången jag kör på riktigt med Äl stickor :(

• parmesan

Alltså blä, BIM -3 eller 4 och jag känner absolut ingenting nu, lite svag halsbränna men thats it. Eftersom att Äl tester bara gav svagt utslag så har jag ju var så säker på att det inte tar denna månad men redan nu känner jag mig frustrerad. Varför?

Svar på tråden Bim september