• Tesse88

Bim september

Hej allihopa! Vill gärna hoppa in i denna tråd. Känner att jag behöver massa pepp och stöd. Har "försökt" i 3 år att få ett litet syskon till vår snart 5 åriga tjej.. ibland mer aktivt och ibland mindre när orken tryter.. nu satsar jag IGEN på BIM den 25 sep!

• Tesse88
    LillaPyret skrev 2016-09-09 07:04:57 följande:

Vågar man tro på detta?

Ja men är där inte ett litet streck på det ena?! Håller tummarna !!
  • Tesse88
    Eniis skrev 2016-09-09 10:03:32 följande:

Nån mer med BIM sista veckan i september? Enligt min app är det dags 26/9 för mig så ägglossning måndag-tisdag förmodligen. Vi ligger loss nu under dessa dagar och hoppas på icke-mens sen :)

Jaaaaaa! BIM 25 september! Håller alla tummar och tår!
  • Tesse88

Alltså jag blir galen! Började ana streck på ÄL stickan i går och tänkte att nu jädrans är en stegring på gång.. testade nu på lunchen igen och den visar absolut ingenting! Börjar tro att det inte sker någon ÄL denna månaden heller ???? är det någon särskild tid på dygnet som är "säkrast" att testa för ÄL? Trots negativt test så har jag mensvärkssmärtor och (ursäkta) lite flytningar...

• Tesse88

Helt plötsligt kom hoppet tillbaka! Efter att ÄLtestet visat svag stegring ena dagen och sen ingenting alls så tappades hoppet på äl denna månad. MEN i går kväll fick jag äntligen ett positivt test så nu hoppas vi på det bästa!! Hur går det för er andra??

• Tesse88

Alltså hur var det nu!? Jag fick en positiv (äntligen) ÄL-sticka i går kväll vid 22.00 ... testade även positivt nu vid 18.30.. när kan man räkna med att ägget släpper? Är det vid positiv sticka eller inom 24 h efter första positiva test? #lagomförvirrad ????????

• Tesse88
    bebisdags skrev 2016-09-11 17:34:50 följande:

Åh herregud kan knappt fatta.. Tog ett test nu och tänkte ja vi får väl se är ju kväll samt BIM-3 .. Och fick se detta efter bara en halv min :D

Tusen tusen grattis! Ja blir så glad när jag ser alla som plussar!
  • Tesse88

Grattis alla som plussat ! Håller hoppet uppe i väntan på BIM..."bara" 11 dagar kvar ????

• Tesse88
    Feagnoli skrev 2016-09-18 21:51:51 följande:

Någon som vill förklara för mig? :) Har börjat med ägglossningstest. Tog ett i fredag som visade ett svagt streck. Ett igår som visade ett tydligare streck men inte fullstarkt. Har enligt min kalender ägglossning idag men idag så visar tester ett jättesvagt streck. Vad händer? Så ska det väl inte vara? Kan det gå från streck till inget utan eller med ägglossning?

Ett tips är att testa flera gånger under en dag. Jag fick jättesvaga streck när jag testade på fm, sen på kvällen vid 22 så fick jag tokpositivt!
  • Tesse88

Alltså jag får liiiite panik! Antingen håller jag på att bli dum i huvudet av alla förhoppningar och spökstreck... ELLER fick jag precis ett svagt streck på ÄL+9 ??? Är det någon som fått plus så tidigt?!?! Väntar på en vän som ska komma hit och dubbelkolla!!

Svar på tråden Bim september