• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • ohhello

Har du testat med digitalt? Ser ett väldigt svagt streck, så då borde ju ett digitalt ge svar.

Cecilah skrev 2016-09-26 19:45:17 följande:

Någon som kan låna sina ögon till mig? Jag får jättesvaga test och jag tror det är spökstreck för jag har fått antydan för streck även på BIM-2 och idag BIM+3 har mensen inte kommit och strecken är nästan lika obefintliga.

Vad tror ni?

• Cecilah
    ohhello skrev 2016-09-26 19:56:46 följande:

Har du testat med digitalt? Ser ett väldigt svagt streck, så då borde ju ett digitalt ge svar.

Testade med digitalt morgonurin BIM-1 men just den gången syndes ingenting på Stickan.. Har märkt att jag får dessa svaga bara på kvällarna. Så mitt digitala var inte gravid. Vågar inte ta ett till tills strecken eventuellt blir starkare..

Har du erfarenhet av testlagrets stickor?
  • Jasmin3
    Cecilah skrev 2016-09-26 19:45:17 följande:

Någon som kan låna sina ögon till mig? Jag får jättesvaga test och jag tror det är spökstreck för jag har fått antydan för streck även på BIM-2 och idag BIM+3 har mensen inte kommit och strecken är nästan lika obefintliga.

Vad tror ni?

Spontant tänker jag att det inte är spökstreck! Det syns tydlig även om det är svagt och i mina ögon ser det rosa ut (spökisarna är ju grå).

Vet att testlagrets kan visa svagt ganska länge faktiskt, har hört det många gånger. Jag hade köpt en annan sort för att bekräfta ytterligare, med tanke på att du gått över BIM ska ju vilket test som helst kunna visa plus nu! Håller en tumme för dig, men det ser verkligen ut som plus redan nu!! :)
  • Cecilah
    Jasmin3 skrev 2016-09-26 21:05:19 följande:

Spontant tänker jag att det inte är spökstreck! Det syns tydlig även om det är svagt och i mina ögon ser det rosa ut (spökisarna är ju grå).

Vet att testlagrets kan visa svagt ganska länge faktiskt, har hört det många gånger. Jag hade köpt en annan sort för att bekräfta ytterligare, med tanke på att du gått över BIM ska ju vilket test som helst kunna visa plus nu! Håller en tumme för dig, men det ser verkligen ut som plus redan nu!! :)

Jag vågar inte tro på att det är början på plus när det är sååå svagt och sen även försvinner efter 20min..

Jag kanske ska ta och köpa ett test som mäter från 10 istället för 25! För om jag nu skulle vara gravid så är det tydligt att mina hcg nivåer spökar och är som högst vissa tidpunkter på dygnet som em/kväll.

Tack för lyckoönskningarna! Önskar detsamma till dig :) när har du BIM?
  • Jasmin3
    Cecilah skrev 2016-09-26 23:00:04 följande:

Jag vågar inte tro på att det är början på plus när det är sååå svagt och sen även försvinner efter 20min..

Jag kanske ska ta och köpa ett test som mäter från 10 istället för 25! För om jag nu skulle vara gravid så är det tydligt att mina hcg nivåer spökar och är som högst vissa tidpunkter på dygnet som em/kväll.

Tack för lyckoönskningarna! Önskar detsamma till dig :) när har du BIM?

Jag förstår hur du tänker, men det kan ju faktiskt inte bli två streck (inte ens svagt) om man inte är gravid :) Det enda är väl isf om det är MF på G och att det är det som gör att det inte blir starkare.. Men det kan ju lika gärna vara så att du är "låghormonare" :)

Jag vet inte exakt när BIM är men tror 30 sept el 1a okt. Testade precis nyss helt blankt men har ändå så starka känslor av att det där plusset kommer till helgen!
  • Smj123

Trodde det var kört denna månaden då det var negativt på bim men idag när mensen var tre dagar sen testade jag igen, positivt!!! Hoppas hoppas den lille vill stanna :)

• stellanocte
    Smj123 skrev 2016-09-27 08:03:58 följande:

Trodde det var kört denna månaden då det var negativt på bim men idag när mensen var tre dagar sen testade jag igen, positivt!!! Hoppas hoppas den lille vill stanna :)

Grattis
  • citrus
    Smj123 skrev 2016-09-27 08:03:58 följande:

Grattis till ditt plus ????. Var Stickan negativ och det digitala positivt?
  • Smj123
    stellanocte skrev 2016-09-27 16:46:37 följande:

Grattis

Tack! :D
    citrus skrev 2016-09-27 17:55:00 följande:

Grattis till ditt plus ????. Var Stickan negativ och det digitala positivt?

Tack! positivt på båda, syns inte så mycket på bilden men det var ett ganska tydligt sträck där :)
Svar på tråden Bim september