• citrus

Bim september

Fick min mens idag. Nu har jag börja med kosttillskott omega 3, rosenrot, bidrottninggele, vitamin kvinna och Bisolvon. Mannen ska ta vitamin man och bisolvon. Hoppas nu detta går vägen ????

• citrus
    MeAndMyself skrev 2016-08-28 10:56:34 följande:

Laddade hem P tracker som några av er skrivit om. Men hur ändrar man hur lång menscykeln man har? Jag lyckas bara ändra när mensen började och slutade sist. Men finner inte vart jag fyller i hur många dagar min cykel är, står 28 dagar nu automatisk men den är längre än så.

Gå in på inställningar, allmänt och där hittar du både mänskliga och cykel och annat. Annars räknar den ut automatiskt snittlängd ju fler månader du fyllt i. Lycka till!!
  • citrus

Hej på er, ngn som testad bidrottninggele? Jag tar det denna cykeln. Är på BIM- 6 och har haft ägglossningsflytningar. Negativt på alla clearblue ägglossningstest. Började tests tidigt redan på dag 7 för att vara på säkra sidan. Nu är jag förvirrad. Kan man ha ägglossning så sent som en vecka innan BIM. Samt kan clearblue ägglossningstest visa negativt trots äglossning. Kontrollstrecket är jätte svagt nästan obefintligt när jag drar ut Stickan. Vad tror ni?

• citrus
    Smj123 skrev 2016-09-27 08:03:58 följande:

Trodde det var kört denna månaden då det var negativt på bim men idag när mensen var tre dagar sen testade jag igen, positivt!!! Hoppas hoppas den lille vill stanna :)

Grattis till ditt plus ????. Var Stickan negativ och det digitala positivt?
Svar på tråden Bim september