• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Cecilah
    Jasmin3 skrev 2016-09-27 06:45:32 följande:
    Jag förstår hur du tänker, men det kan ju faktiskt inte bli två streck (inte ens svagt) om man inte är gravid :) Det enda är väl isf om det är MF på G och att det är det som gör att det inte blir starkare.. Men det kan ju lika gärna vara så att du är "låghormonare" :)

Jag vet inte exakt när BIM är men tror 30 sept el 1a okt. Testade precis nyss helt blankt men har ändå så starka känslor av att det där plusset kommer till helgen!

Okej men då kan du testa igen närmare BIM! :)

Höll mig från 15-17.30 idag och testade.. idag syntes inget alls.. fortfarande ingen mens och BIM+4

Håller på att bli galen. Vad kan detta bero på? MF?

• Jasmin3
    mammsen79 skrev 2016-09-27 16:55:27 följande:

Finns det någonsin testat innan mens o fått positivt? När kan man testa som tidigast?

Med båda mina barn har jag plussat några dagar innan bim. Minns inte exakt men kanske 2-3 dagar innan :)

Är olika med olika test men jag tror det tidigaste är det som heter Predictor Early som kan visa positivt från bim-6.
  • Jasmin3
    Smj123 skrev 2016-09-27 08:03:58 följande:

Trodde det var kört denna månaden då det var negativt på bim men idag när mensen var tre dagar sen testade jag igen, positivt!!! Hoppas hoppas den lille vill stanna :)

Grattis!! :))
  • Jasmin3
    Cecilah skrev 2016-09-27 18:13:41 följande:

Okej men då kan du testa igen närmare BIM! :)

Höll mig från 15-17.30 idag och testade.. idag syntes inget alls.. fortfarande ingen mens och BIM+4

Håller på att bli galen. Vad kan detta bero på? MF?

Ingen aning faktiskt :( Kanske bäst att höra med BM? Kanske du kan få göra ett vul om nån vecka eller så för att se om där finns något? :)
  • Smj123
    Jasmin3 skrev 2016-09-27 19:29:38 följande:

Grattis!! :))

Tack! :D

Hur går det för dig? Något plus ännu? :)
  • mammsen79
    stellanocte skrev 2016-09-27 16:46:37 följande:

Grattis

Grattis ???? underbar känsla ????
  • mammsen79
    Jasmin3 skrev 2016-09-27 19:28:42 följande:

Med båda mina barn har jag plussat några dagar innan bim. Minns inte exakt men kanske 2-3 dagar innan :)

Är olika med olika test men jag tror det tidigaste är det som heter Predictor Early som kan visa positivt från bim-6.

Ok det vet jag men avvaktar till dagen jag ska få min mens, men sååå långt kvar!!! Jag har en heldel molvärk inbillar jag mig? Massa hormoner som spökar inom mig ????,har du någon känningar? Kände du något efter ägglossningen?
  • Jasmin3
    Smj123 skrev 2016-09-27 21:12:46 följande:

Tack! :D

Hur går det för dig? Något plus ännu? :)

Ja!! Ja ja ja, alldeles nyss! :D Väldigt svagt men visst synd det? Eller har jag stirrat på det så mkt att jag ser i syne?? (BIM-2 el -3)

• Jasmin3
    mammsen79 skrev 2016-09-27 23:10:09 följande:

Ok det vet jag men avvaktar till dagen jag ska få min mens, men sååå långt kvar!!! Jag har en heldel molvärk inbillar jag mig? Massa hormoner som spökar inom mig ????,har du någon känningar? Kände du något efter ägglossningen?

Ja precis, det förstår jag :) Alltså många säger ju att man kan bli skengravid osv, själv har jag aldrig trott på det då jag är skeptisk till att man kan inbilla sig den typen av smärts osv. Men jag är heller ingen expert..

Jag började känna för kanske tre dagar sen att jag blivit sjuukt trött framåt eftermiddagen, sådär så det känns som man har grus i ögonen. Sen har jag lite lätt molande värk till å från men mest ont i svanken faktiskt. Tror inte jag kände nåt speciellt efter äl, hade typ samma molvärk då som nu men annars inget. Ska ha mens på fre eller lör och idag ser jag ett svaaagt streck på min lilla sticka! :D Postade bilden här ovan, syns det nåt ens? :P
Svar på tråden Bim september