• Smj123

Bim september

Hej!

Har hängt med här ett tag utan att skriva men nu skulle jag behöva lite hjälp. Är någonstans mellan bim-2 och bim-4 (mensen kom helt plötsligt tidigare än vanligt förra månaden) gjorde ett test för en stund sen och tycker mig ana ett svagt svagt sträck.. Ser ni något eller är det enbart önsketänkande från min sida? Hehe

• Smj123
    Cecilah skrev 2016-09-22 09:04:15 följande:

Hej! Jag har också såna svaga test men mina blir starkare på eftermiddagen av någon konstig anledning. Så nu imorse var den svag igen och visade negativt på cb digital. Så jag litar inte riktigt på så svaga test :/

Vågar inte heller lita på det men man hoppas ju ändå! Har ett digitalt hemma som jag tänkte ta på lördag om jag fortfarande ser något på sticka då... När har du bim?
  • Smj123

Trodde det var kört denna månaden då det var negativt på bim men idag när mensen var tre dagar sen testade jag igen, positivt!!! Hoppas hoppas den lille vill stanna :)

• Smj123
    stellanocte skrev 2016-09-27 16:46:37 följande:

Grattis

Tack! :D
    citrus skrev 2016-09-27 17:55:00 följande:

Grattis till ditt plus ????. Var Stickan negativ och det digitala positivt?

Tack! positivt på båda, syns inte så mycket på bilden men det var ett ganska tydligt sträck där :)
  • Smj123
    Jasmin3 skrev 2016-09-27 19:29:38 följande:

Grattis!! :))

Tack! :D

Hur går det för dig? Något plus ännu? :)
  • Smj123
    Jasmin3 skrev 2016-09-28 06:05:17 följande:

Ja!! Ja ja ja, alldeles nyss! :D Väldigt svagt men visst synd det? Eller har jag stirrat på det så mkt att jag ser i syne?? (BIM-2 el -3)

Ser svagt på båda dina test, det borde ju absolut ge utslag på digitalt!! Vågar nog säga grattis :D jag fick svagt på testlagrets sticka och då tog jag ett digitalt som visade "gravid", det kändes lite mer verkligt när jag fick se den texten hehe
Svar på tråden Bim september