• Jasmin3

Bim september

Hej!

Jag hoppar gärna in här! Har BIM runt den 15 sept vet inte exakt när äl var men troligtvis 31 aug.

Har massa känningar redan, har två barn sen innan och kände likadant då men kanske inte lika tidigt.. Mår redan jätteilla verkligen, typ skönt-ont (jättekonstigt) i "tjejmagen" och ont i brösten till å från. Igår hade jag så ont i dem att det var svårt att somna.. Har inte läst igenom alla inlägg här så det finns säkert en del svar redan, men ni som vill får gärna dela med er! Har ni haft tidiga känningar och vad? Hur långt innan ni plussade var det? :D

• Jasmin3

#809 Kul!! :) Håller tummarna för oss båda! Det är så svårt det där att veta, som sagt så kan ju kroppen spela en ett spratt.. Speciellt när man går och känner efter, vilket jag gör :P Men jag har också svårt att tro att man verkligen kan inbilla sig smärtan.. Allt man kan göra är dock vänta å se :)

• Jasmin3

Ni som plussat redan, först å främst GRATTIS! :D Sen är jag lite nyfiken på era känningar innan plusset kom? :)

• Jasmin3

Idag är mina känningar som bortblåsta, lite molvärk till å från bara.. Kanske var äl som var försenad?? Hade inte direkt några känningar när jag väl skulle ha äl enligt min cykel.. Så himla svårt det där. Men det är inte mkt att göra annat än att vänta å se :)

• Jasmin3

Hej! När man har positivt utslag kommer väl äl inom 12-36 timmar från det tillfället? Isf är det ju rimligt att du hade äl i söndags eller igår och då kan det vara värk som kommer efter att ägget lossnat :)

Emmaa90 skrev 2016-09-06 11:00:42 följande:

Hej tjejer!

Hade ÄL i söndags, positivt på ÄL test lördag och söndag. Vi låg i ordentligt så hoppas det tar sig hah! Men idag 2 dagar efter ÄL har jag molvärk. Har haft nu i några timmar. Någon som har/har haft samma? Känns konstigt att de kommer nu?

• Jasmin3

Ja okej! Håller tummarna för dig :)) Visst är det skönt när man känner sin kropp så väl? Men samtidigt jobbigt för man analyserar minsta lilla heela tiden (iaf jag) :P

Jag mår fortsatt illa till å från, har mer och mer molvärk i magen och vääldigt trött!

Är så sugen på att smygtesta typ imorn eller fredag men vet ju egentligen att det är lönlöst.. Kommer inte visa positivt förrän tidigast på söndag skulle jag tro. Tålamod tålamod :P

Emmaa90 skrev 2016-09-06 11:57:03 följande:

Ja de kanske är så? Fast testade clearblue ÄL test som visar mina två dagar jag är fertil vilket var i lördags o i söndags. Jag hade extrem ÄL värk i söndags som jag alltid har. Det går typ inte att stå upprätt eller knappt ha sex. Så känner min kropp så pass väl att jag tror att min ÄL var i söndags. Testade ÄL test igår också vilket var negativt.

Hoppas det tar sig! En dotter på 2,5 och MF för två månader sedan.. Hur går de för dig?

• Jasmin3

JA! Jag har varit med om det, speciellt om det är nån dig innan BIM kan det bli så. Grattis!!! :D

Axioria1 skrev 2016-09-08 07:17:34 följande:

Fick två streck på graviditetstestet i morse men de som ska visa om man är gravid var "halvt". Ena halvan ganska starkt och andra svagare. Har ni varit med om det?

• Jasmin3

Jag är typ helt testberoende, har smygtestat flera gånger nu men idag är första gången jag kan se en liiiten liten antydan till streck om jag vänder och vrider på stickan ???? Däremot har jag även använt äl-stickor några gånger (vilket jag vet att man inte kan lita på men mest för att se om det förändras) och det var som ett nästan positivt äl-test idag. Det ger mig ju faktiskt lite hopp iaf! :D BIM-5 idag så det är ju inte konstigt att det inte syns än men.. Är såå ivrig!! ????

• Jasmin3
    FyrAAAA skrev 2016-09-11 03:08:00 följande:

Åh så spännande! Hoppas hoppas!!!

Tack! Ja hoppas verkligen :)) Gjorde dock ett nytt test idag (BIM -4 enligt min app) som var negativt. Men jag fortsätter att hålla hoppet uppe och nu har jag lovat mig själv att jag inte ska testa igen förrän på onsdag, då borde det ju åtminstone bli ett svagt streck om jag nu är gravid. Det känns i hela kroppen som att jag är det iaf, symptom till och från och järnsmak i munnen. Brukar dessutom nästan alltid tycka det är gott att ta ett glas vin eller två en lördagkväll men igår fick jag avsmak av att bara se flaskan! Vilket jag känt under mina tidigare graviditeter också.

Hur går det för dig då? :) Har inte läst alla kommentarer så jag kan ha missat om du redan skrivit den nånstans :P
Svar på tråden Bim september