• FrökenMp

Bim september

StinaLisa skrev 2016-09-19 20:53:56 följande:

Alltså jag dör !!!!!! Första gången med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad jag trodde ! Slutade med p-piller 1 april och endast legat enligt en app och ingen emellan typ. Inget har hänt.

Första månaden nu med ägglossningstest enligt billiga-tester som visade rätt 3-4 dagar senare än väntat.

Vi låg en gång endast och ja. Kunde inte hålla mig då mensen skulle ha kommit i fredags. Fyra dagar efter sexet fick ja starka hugg i magen och tänkte "nu blev jag gravid!" Samt ömtåliga bröstvårtor samt kissar konstant !

Testade med ägglossningstest imorse som blev två starka sträck.hm okej. Gravid ?!

Åkte till Apoteket och köpte en sticka. Plus direkt. och nu en digital clearblue senare säger GRAVID 1-2 veckor.

Jag dog lite inombords. ?? Så lycklig. Ringde BM direkt så ska på ultraljud 20 december då 17-18 veckor. Tänk. Om allt går rätt och positivt kommer alla i släkten få en fet julklapp med en ultraljudsbild !

Lycka !

åh guuuud så roligt!!! grattis:D
  • FrökenMp
    aprilhimlen95 skrev 2016-09-19 16:54:48 följande:

Hej alla! Jag och sambon har börjat försöka igen efter ett tidigt missfall i juni. Har bim på lördag och tog ett test idag där jag kunde se nått men vågar inte lita på det.. Är ju bara på äl+9 så väldigt tidigt. La upp en bild i tråden för gravtest men kan lägga en här med om någon av er kan se nått :) kul att följas åt!

Dom säger väl att  ett plus är ett plus? Jag tycker att det ganska mycket ut som ett plus!! uppdatera oss gärna när du provar igen:D
    har du några "sympton"?Glad
  • FrökenMp

Jag känner mig också lite depp idag... Känner på mig att mensen kommer dyka upp snart. Så himla tråkigt

Tesse88 skrev 2016-09-20 17:45:48 följande:

Denna eeeeeeviga väntan! Känner mig lite depp idag :( men grattis till era plus här i gruppen!

• FrökenMp

Då har vi bim samtidigt. Hoppas för oss båda!

Tesse88 skrev 2016-09-20 18:11:11 följande:

Har haft jättemycket symtom i flera dagar och verkligen känt mig hoppfull...men sen idag så var det precis som att allt bara försvann.. jättekonstigt. Har bim på söndag så fortfarande lång tid kvar.

• FrökenMp

Grattis alla ni som plussat! Fan vad roligt!! :D

Alltså jag har fyra dagar kvar till bim och hela tiden känns det som om mensen kommer för har en "rinnande" känsla där nere... Måste hela tiden springa på toaletten och stoppa ner fingret för att kolla så det inte är blod. Det är liksom väldigt vått... Har aldrig tänkt på att kolla i tidigare cyklar om jag brukar få såhär. Nån som känner igen sig??

• FrökenMp

Jag har tre dagar kvar till mens och vet innerst inne att den kommer dyka upp så jag vill också att den bara ska komma nu så man får sätta igång på nästa ÄL istället haha!

ensamärstark skrev 2016-09-22 11:33:19 följande:

Jag är på BIM idag, ingen mens. O känns inte som den är på väg heller.. Brukar alltid ha spotting 1-2 dagar innan. Mensen är aldrig sen. Testa nyss med ett testa tidigt test, negativt :(va fasen är man inte gravid så kan ju lika gärna mensen komma ;)

• FrökenMp
    vi259 skrev 2016-09-23 05:05:13 följande:

tog ett till test nu (3dje på 18 h timmar haha) och nog måste de vara ett plus där! har stegrat på styrka om man jämför med testet från igår morse. tom färgen är anonrlunda. Nu blir de till att köpa ett digitalt idag och hoppas att det säger samma sak! 

Jag tog ett imorse också men det var negativt... Haha. Hoppas verkligen att du får ett solklart plus på ditt digitala. Grattis isåfall:D

Har bim på söndag och har haft bruna flytningar sen i onsdags. Lite motvärk idag så mensen kommer säkert snart. Fyyyyyyy
Svar på tråden Bim september