Bim september
Hej har med barn längtan. Ska med försöka efter min mens är över ????läääängtar... Ska man pröva på dag 13-14 eller vad tror ni?
Hej har med barn längtan. Ska med försöka efter min mens är över ????läääängtar... Ska man pröva på dag 13-14 eller vad tror ni?
Funkar ägglosningsstickor tycker ni? Är det något ni rekommendera? Har ni någon app gå efter? själv har jag två appar så jag vet när jag är fertil, om en vecka då jädrar blir inget lätt för min karl
Hej alla ???? undrar ni som plussat om ni hade molvärk direkt efter ägglossning? Jag själv nyligen haft ägglossning o jag har jädrans känningar redan , inbillar jag mig tro? Var senast gravid för ca 1 år sedan men fick missfall och nu efter ett år försöker vi igen. Orolig kommer jag vara hela tiden. Men finns det någon som känner igen så pass tidiga symtom?
Finns det någonsin testat innan mens o fått positivt? När kan man testa som tidigast?
Grattis
Grattis till plusset!! vilken underbar känsla ????
Med båda mina barn har jag plussat några dagar innan bim. Minns inte exakt men kanske 2-3 dagar innan :)
Är olika med olika test men jag tror det tidigaste är det som heter Predictor Early som kan visa positivt från bim-6.
Vi har bara typ "kört på" och haft sex när vi känner för det, kanske har blivit två gånger veckan i snitt. Den 17e och 18e (lör-sön) sept hade jag positivt utslag på äl-sticka och då hade vi bara haft sex onsdagen och fredagen innan det, så inget efter positivt äl-test.
Förstår det, jättesvårt :/ Brukar du ha oregelbunden cykel? Det bästa du kan göra, om mensen kommer, är ju att börja med äl-tester när mensen slutar för att inte missa den. Sen stegrar det ju inte för alla heller och en del missar stegringen även om de testar varje dag. Så sex varannan dag är nog att föredra också :)
Stort lycka till!!
Sådå..mens igen. Nästa försök nr 13. Jag orkar inte mer. Är så arg så jag gråter. Fy fan vad jag hatar min kropp!!!!!! Helvetes jävla skit.. Jag kommer inte få några barn, så bara att acceptera. 13 månader, 13 månader har de inte gått?!?! Detta är ett SKÄMT!!!!!
Jag är på ÄL+10 och förväntar mig mens i morgon. Känner mig ungefär som jag brukar innan mens
Det var inte jag som såg i syne, helt underbart!! :D