Bim september
Hoppar in här!
Det är andra försöket för mig och har nog äl 8-9september och bim 23 september :)
Hoppar in här!
Det är andra försöket för mig och har nog äl 8-9september och bim 23 september :)
Mjahapp, så kommer man hem från jobbet och tänker att man bara ska kasta ett getöga på morgonens test, fast man vet att det gått 10h, fast den rationella versionen av sig själv vet att det inte spelar nån roll. Så ser man det där lilla satans strecket och plötsligt sitter man där i redigeringsappen igen. När bör man söka vård för idioti? Suck...
[quote=76990239][quote-nick]copycat skrev 2016-09-21 18:40:24 följande:[/quote-nick][/quote]
Men hur kunde det vara spökstreck när du testade svagt alldeles nyss? :o vart var testen ifrån?
Hej!
Har hängt med här ett tag utan att skriva men nu skulle jag behöva lite hjälp. Är någonstans mellan bim-2 och bim-4 (mensen kom helt plötsligt tidigare än vanligt förra månaden) gjorde ett test för en stund sen och tycker mig ana ett svagt svagt sträck.. Ser ni något eller är det enbart önsketänkande från min sida? Hehe
Vågar inte heller lita på det men man hoppas ju ändå! Har ett digitalt hemma som jag tänkte ta på lördag om jag fortfarande ser något på sticka då... När har du bim?
Okej tack för svar! Verkar faktiskt som att det är fler som får såhär :)
Ska testa nu igen om några timmar och se hur det ser ut!
Däremot var det inte så smart av mig att slösa bort ett digitalt på morgonen idag haha.. borde istället tagit det någon eftermiddag..
Någon som kan låna sina ögon till mig? Jag får jättesvaga test och jag tror det är spökstreck för jag har fått antydan för streck även på BIM-2 och idag BIM+3 har mensen inte kommit och strecken är nästan lika obefintliga.
Vad tror ni?
Har du testat med digitalt? Ser ett väldigt svagt streck, så då borde ju ett digitalt ge svar.
Spontant tänker jag att det inte är spökstreck! Det syns tydlig även om det är svagt och i mina ögon ser det rosa ut (spökisarna är ju grå).
Vet att testlagrets kan visa svagt ganska länge faktiskt, har hört det många gånger. Jag hade köpt en annan sort för att bekräfta ytterligare, med tanke på att du gått över BIM ska ju vilket test som helst kunna visa plus nu! Håller en tumme för dig, men det ser verkligen ut som plus redan nu!! :)
Okej men då kan du testa igen närmare BIM! :)
Höll mig från 15-17.30 idag och testade.. idag syntes inget alls.. fortfarande ingen mens och BIM+4
Håller på att bli galen. Vad kan detta bero på? MF?
Tog ett från testlagret också som är lite bredare och kanske lättare att se..?