Bim september
Hej alla! Följt er på avstånd... bim om 8 dagar och försök nummer 9 denna månad, har 2 mf bakom mig (försök 4 och försök 6) men efter förra mensen bestämde jag mig för att satsa på viktnedgång och lägga barnbakandet på is 3 månader å undvika sex vid äl och inga tester. Gick inge vidare, upptäckte vi hade sex i princip varenda dag utom 2 äl veckan haha
Eftersom jag inte testat vet jag inte när äl kom men gissar jag är äl+7 då det följer cykeln relativt bra och sen i måndags har jag känt mig sjuk utan att vara sjuk, kör i tjejmagen, illamående till å från (mest på kvällen) trött, orkeslös å luktkänslig (dock har jag varit luktkänslig sedan förra mf av någon konstig anledning men upplever det ökat) Får se om det inte tog sig nu när jag äntligen bestämt att lägga ner å inte försöka förrän jag gått ner minst 15 kg... Hade blivit väldigt glad men hoppas lite att det inte tog sig för jag har äntligen kommit igång rejält med vikten men hur det än blir kommer jag bli glad vilket känns bättre än någonsin och det är mindre laddat. Hade varit kul om det tog sig också för då blir det bf slutet av maj eller början av juni och sambon fyller år i juni :)
Får se helt enkelt, 8 dagar kvar innan svaret kommer :) stort grattis till er som plussat hittills :)