• Emlin

Bim september

Hej!

Jag och min sambo testar för första gången. Jag är 33 och han 40. Har suttit och läst i olika trådar senaste dagarna och tror att jag lärt mig alla förkortningar. Har inte gjort några ÄL-test men enligt app hade jag ÄL den 17/8 och BIM 1 sep. Sex den 14/8 och 16/8. Jag börjar dock undra om ÄL var senare än 17e då jag nu ca ÄL+4 fortsätter att känna stickningar, pirr å lite värk. Har känt det varje dag sedan beräknad ÄL. Vi får väl se om ett par veckor vad som sker!

• Emlin
    Blimama34 skrev 2016-08-21 11:31:08 följande:
    Hej!

Jag är oxå 33 och vi gjorde första försöket samma dagar som ni faktiskt haha :) jag hade ÄL den 19e

När har du BIM? Jag har 1 sep , brukar ha en cykel på 26-29 dagar
    Haha!! Kul! Jag har också BIM 1 sep men känner mig inte helt säker på när jag hade ÄL egentligen. Vi får se! Men känner mig lite knäpp som redan tycker att jag känner symptom haha. Nu när jag borstade tänderna så började det blöda och det ska ju tydligen vara ett symptom. Plus att jag känner nästan konstant something going on i magen. Meeen behöver ju inte betyda något. Hur känner du dig?
  • Emlin
    Blimama34 skrev 2016-08-21 12:10:59 följande:
    Man går ju runt och känner efter extra mycket nu haha :)

Hade otur och fick en uvi som jag äter penicillin för, så har inga större förhoppningar att det kommer bli nått plus för min del denna gr men chansen finns ju ändå där.

Du kanske fick en nidblödning eller så kan det ju vara en ägglossnings blödning?

Vi får hålla tummarna att de blir ett plus snart :) så spännande.
    hehe jag va lite otydlig, jag menade att tandköttet började blöda... Hoppas det funkar för även fast du tagit penicillin 
  • Emlin
    sofiapalesjo92 skrev 2016-08-21 15:42:50 följande:

Jag har som du BIM 1 sep och enligt en app så va det äl den 17 , och jag har haft molvärk och stickningar i vänster sida sen dess. Är så nyfiken på om det blev något. Men det är väl bara att vänta och se

Ja så spännande!! :) Hoppas!
  • Emlin
    Blimama34 skrev 2016-08-23 15:44:35 följande:

9 dagar kvar till BIM. Kan inte koncentrera mig på någonting 

Hehe, ja alltså hur långsamt kan tiden gå lixom. Och alla de symptom jag tyckte jag kände är som bortblåsta ????????
  • Emlin

Tror mensen kommer komma i veckan. Känns vart fall som jag har haft PMS i ett par dagar. Men blir spännande att se om några plussar nu denna vecka!!

• Emlin
    Samnovak03 skrev 2016-08-29 14:38:38 följande:
    Vi är lika gamla, har BIM den 9/9 och är också inne på tredje försöket med första barnet. Har inte heller tagit några tester utan har sex var och varannan dag istället. Spännande att det är så lika för oss!! :)
    Tycker det är så härligt med alla som sexar var och varannan dag under HELA månaden! Blir imponerad! 
  • Emlin

Nu går det låååångsamt... Tror som sagt att jag kommer få mens, har känt av PMS och så är det faktiskt bara första försöket. Jag har dock varit gravid men det va i början av vårat förhållande för ca 5 år sedan och vi visste inte alls hur saker och ting skulle bli så jag gjorde abort i v 7. Men nu så, det är frittfram och vi hoppas att det inte ska ta för lång tid.

• Emlin

Så kom mensen... Men har BIM 30 sept nästa gång så jag stannar i gruppen! Heja er andra nu!!

• Emlin

Hej! Då provar vi igen! Hade BIM 1 sept och ÄL ska enligt app vara 15/9 på tors och nästa nästa BIM 30 sept. Så nu ska det liggas på lite. Min sambo är ledig tis-tors men tänkte locka med han till sängen redan nu :p

• Emlin

Hade ägglossning i torsdags 15/9 så är bara på ÄL + 4. Vi satte igång förra månaden men blev inget. Efter ÄL förra gången hade jag stick och ilningar typ under en vecka efter. Likadant nu men lite annorlunda kanske, i helgen kändes det som att det strålade ner i ljumskarna. Men dessa känningar alltså.... Börjar ha känningar typ 1 v före ÄL också. Snark. BIM 30/9 så det är långt kvar. Har inte provat med ÄL-test än men får nog bli nästa månad om det inte tagit sig nu. Grattis till alla som plussat!!

• Emlin

ÄL + 5 och sjuk. Har kommit smygande under dagen och nu ligger jag däckad med ont i kroppen, halsont, svankont. Kan det va nåt tecken el? Haha! Gör allt till symtom. Men känner ju också stickningar, ilningar i magen och lite ner i ljumskarna då och då. Tycker bröstvårtorna är rätt styva också.

• Emlin

Testade nu på eftermiddagen på BIM-4 och resultatet var icke gravid. Fan.

• Emlin

Jag väntar på BIM fortfarande, har också fredag. Jag har dock gjort två test hittills, det senaste i morse och de har ju varit negativa. Så jag förväntar mig mens på fredag.

Svar på tråden Bim september