Hej!
Allex, det är absolut skönt att få ett kvitto på att jag kan bli gravid, håller med. Håller alla tummar för dig!
Munkpeppar ska balansera könshormonerna och boosta ägglossning om jag förstår det rätt, används mot PMS också. Tas från mensens första dag fram till ägglossning, beställ från nätet och säkert även i butik någonstans. Mitt problem är att jag inte har en aaaaaning om när jag har ägglossning, vill inte använda ägglossningtest för det känns lite... vet inte, ospontant? =) Vi kör varianten "mycket sex och hoppas på det bästa", och det funkade ju förra månaden i alla fall! När jag började m munkpeppar fick jag tydliga ägglossningsflytningar, men som sagt, jag känner inte när jag har ägglossning.
Just nu väntar jag på att det nedrans missfallet ska ha sitt förlopp, undrar hur länge blödningen ska pågå.... ringde och kollade med BM idag, fick inga förhållningsorder annat än att vänta med att starta om bebisfabriken tills blödningen slutat. Suck. Lite låg är jag fortfarande, men livet går vidare liksom. Ska flytta ihop med kärleken om en månad så jag har annat att fokusera på också, det underlättar.
Ha en bra kväll allihopa!