• cissha

40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016

Hej!

Jag antar att jag inte är ensam om att vara 40+ och planerar för en bäbis under nästa sommar/höst.
    Om du går i samma planer, hoppa in här vettja, så kan vi stötta, peppa och ge varandra goda råd Glad

Jag har en dotter på 5 år och önskar nu ett syskon. Har ju förstått att fertiliteteten inte är på topp "längre". Men skam den som ger sig. Slutade med minipiller i juni och använder mig av en app samt ägglossningstest nu och framåt.

Hur tänker ni och hur planerar ni? Berätta gärna!

Ciss

• Svar på tråden 40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016
  • Mammut

Halloj

Har inte skrivit på ett tag. Behövde släppa tankarna på tillverkning ett tag. Men är på dag 1 idag så nu kör jag på igen. Annars är den här månaden lite tung när man nu tänker på att lyckas för den här månaden var ju då jag och mannen skulle få smått igen. Fick MA i höstas... och när man räknar månader så känns det långt borta och ännu så har det inte tagit sig igen.

Skickat om att få gå med i er fb-grupp... låter ju trevligt. Må gott... :)

• vicsara
    Pluttan skrev 2016-04-04 20:59:24 följande:
    Visst får du det. Alla som skriver i denna tråden är välkomna :)

Har skickat meddelande till dig.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Tack! Ska genast läsa meddelande
  • Pluttan

Någon som skickat en vänförfrågan till mig idag på fm?

• Emeff

Är det en sluten grupp på facebook. Jag kankse vill va med. Hur hittar man gruppen?

• Nykär15
    Emeff skrev 2016-04-12 06:59:04 följande:

Är det en sluten grupp på facebook. Jag kankse vill va med. Hur hittar man gruppen?

Hej!

Ja den är hemlig så att den inte går att söka upp eller se vad man skriver för andra. Den har även ett anonymt namn som inte har med bäbisbakande att göra. Jag ber vår admin kolla in här så förklarar hon hur du hittar henne :)

• Pluttan
    Emeff skrev 2016-04-12 06:59:04 följande:

Du har ett meddelande från mig :)
  • Nykär15
    U76 skrev 2016-04-18 22:34:13 följande:

Hur hittar man er på fb är gärna med

Jag ber Pluttan inboxa dig :)
  • U76
    Nykär15 skrev 2016-04-19 07:55:47 följande:
    Jag ber Pluttan inboxa dig :)
    Tack
  • Maran73

Hej! Absolut, sagt till vår "admin". ????

jensan2016 skrev 2016-04-28 20:56:20 följande:

Hej, skulle gärna också vara med i facebookgruppen, kan man få bli tillagd?

• Maran73

Jäkla frågetecken, menar

jensan2016 skrev 2016-04-28 20:56:20 följande:

Hej, skulle gärna också vara med i facebookgruppen, kan man få bli tillagd?

• babba74

Hej!

Jag har varit inne och läst i tråden men inte skrivit förut. Jag är 41 år och vi har precis börjat försöka.

Jag skulle gärna vilja vara med i fb gruppen också, kan man få bli tillagd? :)

• Nykär15

Vi har tyvärr stängt den för fler medlemmar då vi vill vara en liten intim grupp som nu känt varandra ett tag. Men går ju starta en till för er andra :)

Svar på tråden 40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016