Tack Nr 3 på G, beklagar dina mf <3
När man kommit så pass långt in i graviditeten så minskar ju oroligheterna över att ngt ska hända :( Inget fel på sonen, mig eller moderkakan, och inte psd heller, så varför det hände kommer jag aldrig få reda på.
Jag vet bara att tredje dotterns graviditet var lika som den med sonen - blödningar från v 5-6 med båda, dottern skulle haft en tvilling, mf på den v 12, upptäcktes dock först i v 18 att det skulle ha varit två, den hade återbildas så pass tidigt att den inte upptäcktes. Sonen var också en tvilling, två pickande hjärtan upptäcktes på vul v 6, en vecka senare var tvillingen borta. Blödde av och till till v 24 med dottern och v 21 med sonen. Dottern föddes helt frisk. Sonen klarade sig inte, vilket man så klart trodde eftersom det gick bra med dottern med samma strulade graviditet.
Men längtan är så mycket större än rädslan, så därför fortsätter vi att försöka bli gravid.
Jag bor i en liten stad så här hade de ingen munkpeppar - men jag hittade dropparna på en sida när jag googlade runt lite, så nu är den beställd. Hinner tyvärr inte ta dem denna gång eftersom jag fick mens i förrgår. Men jag har något att se framemot att testa nästa gång. Får se om det rubbar min regelbundna cykel eller inte, men jag tänker iaf prova, jag har inget att förlora känns det som.