Hej! Är så himla ledsen och besviken idag.. fick just mitt andra missfall på raken (ingen mens emellan förra MF och denna graviditet). Var så lycklig för att jag fick chansen att bli gravid så snabbt igen och har varit så himla rädd för ett nytt missfall så pratat med kurstor osv, och så händer det som jag varit så rädd för bara sådär utan förvarning.. känns som en dålig film och dejavu. denna gång vill dock inte något komma ut av sig själv utan ska dit för att få medicin och stöta ut allt. Känner mig så tom.... alla sa "men denna gång går det bra", "det händer ju inte två gånger på raken",och allt det känns som bortblåst. :(( känns bara så hopplöst.... vill inte skrämma eller oroa någon,oftast blir det ju inte två gånger på raken. Men vet bara inte vad jag ska känna eller tänka då ena delen bara vill resa mig, skärpa mig och testa igen, det är ju trots allt såååå vanligt med missfall och bra att kroppen stöter bort. och andra delen är rädd för att nånsin bli gravid igen. Är så jäkla förstörd nu alltdå....,!!!! :((( hur ska jag kunna glädjas igen över att bli gravid eller ens försöka bli det nu? Är så rädd för att bli bitter och konstant orolig, förlåt för ett negativt inlägg men var bara tvungen att skriva av mig<3