Samantha85 skrev 2017-08-10 20:32:13 följande:
Jag testade ju då neg efter 6.v . Tyckte det var bra att testa neg först innan vi började babyverkstaden annars hade jag inte vetat om jag blivit gravid el om de var gamla hormoner som spökat åh då kanske jag hade varit mer frustrerad. Men visst är jag frustrerad nu också när det ska strula med att blöda. Nu vet jag ju inte när nästa äl är eller om jag ska räkna detta som mens eller hur jag ska tänka. Trodde aldrig det skulle bli så här långdraget och komplicerat. Ingen som berättar om alla komplikationer man kan få.
Kanske ska testa munkpeppar och se om min mens rättar till sig.
Okej!
Usch jag förstår din frustration! Svårt att inte bli stressad av allt väntande och räknande hit och dit.
Nej inte ett ord sa de till mig heller i samband med skrapningen, ska ringa imorgon och ställa lite frågor.
Jag har läst mycket positivt om munkpeppar så det känns värt att prova. Om inte annat är det skönt att ev få tydligare ägglossning.
Ett tips är att tempa också. Jag var helt säker på när min ägglossning var, och att jag faktiskt hade en ägglossning, vilket ju även visade sig i min graviditet sen.