någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Hej! Beklagar stort till alla er som fått gå igenom ett Mf eller Ma... ???? Den 16 maj efter att vi kommit hem från En veckas solsemester fick jag molande värk och en liten liten blödning. Jag fick efter mycket övertalning från min sida komma in. Jag berättade att jag haft molande värk till och från i 2 veckor, dock ingen blödning men oxå att jag ringt in och dom ville inte ta emot m7g. Jag berättade att jag precis gått in i V.19... Läkaren gjorde ett ultraljud och kunde konstatera att fostret inte levde längre utan hade dött för 6 veckor sedan ???? alltså v.13... Hela min värld rasade sönder, detta lilla liv var så efterlängtat av både mig, min man och våra 2 söner. Jag fick återkomma dagen efter för att dubbel konstatera att fostret inte levde. Samma sak konstaterade denna läkare och så att jag ska genomgå en cytotec behandling om 2 dagar. Jag fick en tablett som skulle mjuka upp tappen och sen 2 dagar senare skulle jag läggas in för cytotec behandling. Dagen efter så körde allt igång och jag fick ut mitt lilla foster i toaletten... Det värsta med allt detta är att få bort synen av det lilla döda fostret jag såg från näthinnan... Jag fick komma tillbaka dagen efter för att kolla så allt kommit ut, och det hade det var bara lite hinnor och blod kvar men igentligen lite för mycket att lämna kvar men jag ville inget annat än att åka hem så det gjorde jag. Jag blödde i ca 2 veckor efter det och hoppas nu på att allt ska komma igång som vanligt igen. Jag har en liten fråga till er ifall ni varit med om liknande att man är helt säker på att ägglossning känner det i kroppen och har äggvite flytningar men öl testen visar negativt? Jag har testat 2 varje dag i 1 vecka men får inget positivt utslag alls?? Vill inget annat än att köra på igen... ?Ursäkta detta långa inlägg.... kram