• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Manelma
    Kyy skrev 2014-09-25 21:58:04 följande:

Känner precis detsamma! Jag vill ha symptom! Det blir liksom ett kvitto att jag faktiskt är gravid, känns nästan som på låtsas nu. 

Eller hur!! Precis så! Hahaha sen slår den väl en, illamåendet o så kommer man vilja va normal igen :) 
  • jemi02

Hej på er! Jag har nyligen plussat och väntar mitt andra barn, första född -12. Har inte riktigt koll på min cykel men tror på bf precis i början av juni.

Jag har inte heller några direkta symtom. Det spänner lite över tjejscen bara. Inga ömma bröst och inget illamående. Men det kommer väl säkert...

• Kyy
    Manelma skrev 2014-09-25 22:02:56 följande:
    Eller hur!! Precis så! Hahaha sen slår den väl en, illamåendet o så kommer man vilja va normal igen :) 
    Haha, ja detta kommer vi säkerligen få äta upp inom kort. 
  • knaappeen

Plussade igår, tagit 5 tester haha

CB digital imorse så är helt säker nu!

24 år,första barnet efter 6 månaders försök.

Bor i Västmanland.

Räknade ut BF till ca 3-4 juni,

Har inte riktigt fattat det än.

Men imorn berättar vi först för min mamma och sedan för hans

• carolinheiner

Ingen lust alls å äta frukost :( äckligt känner ja :( känner mig annars inte gravid :/ samma känsla som sist.. Har lite symptom men kan inte själv inse att ja e gravid :/ idag gick vi in i v 6(5+0) :) vet inte om vi ska berätta för föräldrarna i helgen eller om vi ska vänta tills efter läkarbesöket v 8 :/

• Manelma
    carolinheiner skrev 2014-09-26 07:09:28 följande:

Ingen lust alls å äta frukost :( äckligt känner ja :( känner mig annars inte gravid :/ samma känsla som sist.. Har lite symptom men kan inte själv inse att ja e gravid :/ idag gick vi in i v 6(5+0) :) vet inte om vi ska berätta för föräldrarna i helgen eller om vi ska vänta tills efter läkarbesöket v 8 :/

Jag har berättat för svärföräldrarna och på söndag får även mamma o pappa veta. Dom är bortresta nu så tänker ta en digital och slå in med vykort grattis mormor o morfar igen. har berättat för några vänner också för vill gärna att andra ska veta ut i fall att. Jag går in i vecka 6 på måndag. :)
  • carolinheiner
    Manelma skrev 2014-09-26 07:29:59 följande:
    Jag har berättat för svärföräldrarna och på söndag får även mamma o pappa veta. Dom är bortresta nu så tänker ta en digital och slå in med vykort grattis mormor o morfar igen. smile1.gif har berättat för några vänner också för vill gärna att andra ska veta ut i fall att. Jag går in i vecka 6 på måndag. :)
    Ska berätta också.. Men mkt som har hänt i min lilla familj vilket har fått mamma att nästan gå in i väggen.. Så är kluven om man gör henne en björntjänst genom att berätta :/
  • Fiiaaa

Jag har berättat för mamma och pappa och min närmaste vän. Resten får vackert vänta ett par månader :)

• slightlymad

Nu har första illamåendet på riktigt anlänt (v.5+1). Sitter på högskolan och ska ha föreläsning/workshop till 15. Vi får se hur det här kommer gå!

• Luttanlej

Jag går in i vecka 6 på söndag men känner mig som vanligt. Det känns så konstigt att jag är gravid och ska få barn. Detta är första gången för mig så jag vet ju inte hur det ska kännas. I förrgår köpte jag två bebis strumpor men efteråt kände jag mig skyldig haha. Nu längrar jag till vecka 12 så risken för mf sjunker.. På måndag ska jag till mvc, spännande!

Svar på tråden BF Juni 2015