• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Hemlig78

Hej

Vilken vecka och dag är du i?

PS jag hade bara två test o de är använda redan ;) de ser likadana ut ( får inte in dom här fattar ej varför, de vill inte ladda upp)

• slightlymad

Jag hakar på här med. Plussade tidigare i veckan, men har bim idag egentligen. Har inte så mycket symptom. Ömma bröst och vagt illamående. Bf är enligt uträknare här ta maj, men känner att junigruppen blir bättre för mig om det går för sig? Är ju lite mer i fas med juni!

Är 22 år och från Jönköping förresten.

• enannanmaria

Grattis tjejer!

Själv testade jag svagt positivt i torsdags. Är i v. 4+1 enligt app. BF 30/5. Gick över 4 dagar sist så juni är den tråd jag tror att jag hör hemma.

36 år och detta blir tredje barnet

• enannanmaria
    Hemlig78 skrev 2014-09-21 10:35:13 följande:

Hej

Jag bor i Sthlm med min make. Ålder 36.

Är gärna med denna tråd men har tagit g-testet i fredags och i lördags.

Ligger enligt appen 4.+6 BF i slutet på maj.

Vi har efter flera års försök gjort vårt andra IVF-försök, (första blev MA i v 8-10)

(Äggbefruktningen var 1 sept. Inlägg 4 sept)

Jag har inte berättat för någon .

Sen kommer det läskiga, i lördags (fre natt) försvann ALLA symptom som jag haft :(

Är orolig som fan.

Här är det precis samma. Symptomen verkar komma och gå. Det är normalt, men jag förstår din oro. Har också gått igenom IVF men med de två första barnen. Har även varit med om ett MF samt ett MA mellan barn 1 och 2. Denna gången blev vi gravida spontant och otroligt nog på första försöket.
  • kanien

Jag hakar gärna på!! 25år och första barnet :) plusade med cb digital igår på BIM. Bf 2 juni enligt appen och idag är jag i v. 3+5 :) roligt att vi alla kan följas åt <3

• Manelma
    kanien skrev 2014-09-22 08:29:25 följande:

Jag hakar gärna på!! 25år och första barnet :) plusade med cb digital igår på BIM. Bf 2 juni enligt appen och idag är jag i v. 3+5 :) roligt att vi alla kan följas åt <3

Välkommen! Roligt att även du hittat hit! :) Jag har bf 1 juni! 
  • Manelma

Kanske ska presentera mig lite jag med. Så är 28 år gammal från Stockholm, detta är min tredje graviditet officiellt, första var januari 2012, resulterade i ett utomkveds i högra äggledare (befruktade ägget fastnade och inplanterade sig i äggledaren) lyckligtvis tog kroppen hand om den själv och det blev missfall utan inblandning, i april 2012 blev jag gravid igen och det resulterade i en liten pojke som föddes i januari 2013. 

Denna gång började vi försöka bli gravida i april och det tog ett halv år att bli gravida. Nu hoppas jag att denna graviditet ska leda till en bebis i början på juni 2015 precis som med sonen. :)

• Luttanlej

Hej alla! Jag plussade förra veckan, gick in i vecka 5 igår så det är väldigt tidigt. Tror jag har bf runt 31/5-15 eller 1/6-15 så jag hoppar in här om det är okej?

Jag är 31 år och bor med min sambo lite utanför (norr) Sthlm. Har precis köpt radhus. Vi han bo i en månad innan jag plussade.

Just ja, fösta barnet så oron stiger upp i taket ibland. Har haft mkt molvärk förra veckan men inte denna. Ont som fana i brösten och fårr mkt finnar + fett hår.

Hur mår ni? Någon som bor norr om sthlm? har ni bokat tid på mv?

kram

• enannanmaria

Grattis Kaninen och Luttanlej

Luttanlej, just nu mår jag lite illa till och från och brösten ömmar lite. Med mina förra graviditeter kände jag inget alls. Den här gången har brösten varit lite ömma sedan 2/9 och jag har känt lite illamående av och till sedan 13/9 och lite illamående varje dag sedan 18/9.

Svar på tråden BF Juni 2015